ترور عزاداران حسینی مقابله آگاهانه دشمن با مذهب تشیع است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: ترور عزاداران حسینی در چابهار اقدامی آگاهانه از سوی دشمنان برای مقابله با مذهب تشیع است.

آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: اعتقاد راسخ شیعیان به مکتب خود حول دو محور اصلی مهدویت و عاشورا‌ باعث شده تا دشمنان اسلام با آگاهی کامل از مباحث اعتقادی مسلمانان، مذهب تشیع را مورد هدف قرار دهند.


وی، با محکوم نمودن ترور عزاداران حسینی توسط ایادی استکبار در چابهار، افزود: مکتب والای امام حسین (ع) مملو از درس‌ها و عبرت‌هایی است که امروز همه ما باید با مبانی آن آشنا بوده و اجازه ندهیم دشمنان کمترین صدمه ای به اصول و مبانی اصلی آن وارد کنند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ایام محرم و صفر را بهترین فرصت برای معرفی دین و گسترش فرهنگ اسلامی و شیعی برشمرد و تصریح کرد: اشاعه فرهنگ عاشورا می‌تواند زمینه بیداری بسیاری از مردم حقیقت‌جو در جهان را فراهم کند.


آیت الله ناصری، فرهنگ عاشورایی را بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران دانست و تأکید کرد: ملتی پیروز است که فرهنگ عاشورایی را اجرا کرده و یا در مسیر آن حرکت کند.


وی همچنین از مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه های دینی و معنوی برای نشر و بیان احکام و معارف اسلامی یاد کرد و گفت: تقویت فعالیت‌های دینی و فرهنگی در مساجد و افزایش روز افزون تعداد این اماکن دینی گامی مهم در ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.


پایان پیام/ 

کد خبر 5502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha