ثبت نام اینترنتی جشنواره قرآنی «مدهامتان» آغاز شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ثبت نام اینترنتی یازدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» ویژه فعالان قرآنی مساجد آغاز شد.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» به همت ستاد عالی کانون های مساجد کشور و دبیرخانه ها در استان با همکاری دستگاه های متولی قرآن به صورت استانی و کشوری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام اینترنتی این دوره از جشنواره آغاز شده است، تصریح کرد: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پرنشاط تر اعضای کانون ها در فعالیت های قرآن ملی و بین المللی و کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم از مهمترین اهداف این جشنواره قرآنی است.

 

سقا با تاکید بر اینکه این جشنواره ویژه برادران و خواهران بین سنین 18 تا 30 سال است، اظهار داشت: این جشنواره در رشته های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

 

این مقام مسئول با بیان این مطلب که علاقمندان قرآنی با مراجعه به سایت www.javananemasajed.ir می توانند در این جشنواره قرآن ثبت نام کنند، افزود: ثبت نام اینترنتی تا 15 مرداد ماه خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با یادآوری این مطلب که این جشنواره به صورت استانی و منتخبین اول رشته ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند، خاطر نشان کرد: محل و زمان برگزاری جشنواره قرآنی «مدهامتان» به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 551405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    خیلی عالی است دست شما درد نکنه