دستگاه های اجرایی پروژه های اثربخش اقتصاد مقاومتی را معرفی کنند

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت و شرکتهای دانش بنیان در استان گفت: باید دستگاه های اجرایی طرح ها و پروژه های که می تواند در در تولید و اشتغال و رونق اقتصادی استان موثر باشد را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه اله خدمتگزار ظهر امروز (30 خرداد) در ششمین جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: باید دستگاه های اجرایی طرح ها و پروژه های که  می تواند در در تولید و اشتغال و رونق اقتصادی استان موثر باشد را با انجام کارهای کارشناسی به دبیرخانه ستاد پیشنهاد و ارسال کنند.

 

وی افزود: امیدواریم از ستاد اقتصاد مقاومتی مجوز بگیریم که به محض اختصاص اعتبارات این پروژه ها بعد از تصویب اجرایی شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ابلاغ قانون بودجه سال 95 به دستگاه های اجرایی، گفت: مدیران بایستی از ظرفیت‌ها و امکاناتی که در این قانون برای استان فراهم شده  به خوبی استفاده کنند.

 

خدمتگزار تاکید کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید وقت بیشتری برای تصمیمات مرتبط با اقتصاد مقاومتی بگذارند تا هر هفته گزارشات و نتایج این ستاد را به مرکز اعلام کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید ارتباط بین دانشگاه و صنعت و  شرکتهای دانش بنیان در استان تقویت شود، ادامه داد: مسئولان مربوطه باید راهکار های عملی برای تبدیل علم به فناوری و سپس تبدیل فناوری به ثروت را به صورت کارشناسی ارائه دهند.

کد خبر 552460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha