سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تحقق فرامین رهبری به خوبی عمل می‌کند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: به یقین باید اذعان کرد که سازمان تبلیغات اسلامی نهادی مؤثر در نهادینه سازی فرهنگ اسلامی و ارزش های اسلامی است.

حجت الاسلام قربانپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تحقق فرامین رهبری در راستای توسعه فعالیت‌های دینی به وظایف خود به خوبی عمل می‌کند افزود: این سازمان از نهادهای انقلابی و فرهنگی موثر در توسعه فعالیت های دینی است که به دستور حضرت امام (ره) از اوایل انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرده و در ادامه با محوریت حضرت امام خامنه‌ای به حیات خود ادامه داده است.

 

در ادامه افزود: این سازمان با بکارگیری ابزار سنتی و مدرن تمام همت خویش مصروف داشته تا احیاء ارزش های مکتبی در جامعه صورت گیرد و با باورهای دینی رشد یابد و در یک کلام آحاد جامعه با مباحث مختلف اسلامی آشنا گردیده و مدار حرکت و زندگی خویش را بر محور قرآن و اهل بیت علیهم السلام قرار دهند و خوشبختانه در این خصوص توفیقات فراوانی کسب کرده؛ گرچه راههای سخت و دشواری را نیز در پیش رو دارد.

 

وی در پایان سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) که در اول تیرماه 1360 به همه همکاران در سراسر کشور به ویژه رییس سخت کوش و پرتلاش سازمان تبلیغات اسلامی جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی تبریک گفت.

 

 

کد خبر 553048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha