عربستان علني اسرائیل را همراهی می‌کند/ دستور خلع تابعیت شیخ عیسی قاسم ابلهی سعودی‌ها بود

خبرگزاری شبستان: نماینده مجمع تقریب مذاهب با بیان اینکه عربستان سعودی اکنون دیگر علنی با اسرائیل همراهی می کند و در راستای منافع آنها حرکت می کند، گفت: نیروهای عربستانی که در عراق و سوریه زحمی می شوند را در اسرائیل مداوا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام علیرضا ایمانی بعدازظهر امروز(5 تیر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آیت الله شیخ عیسی قاسم بزرگترین مرجع علمی و دینی بحرین است، اظهار داشت: دستور خلع تابعیت شیخ عیسی قاسم را شاهزاده سعودی صادر کرد و یک اشتباه بزرگ از سوی سعودی ها بود.

 

وی با اشاره به اینکه بحرین به دلیل اینکه به نوعی حیاط خلوت ایران اسلامی شده بود، برای عربستان گران تمام می شد و آنها دستور خلع تابعیت شیخ عیسی قاسم را صادر کردند، افزود: این اقدام عربستان سعودی به نوعی از ابلهی آنها بود، چراکه این اقدام به ایجاد تحرک در بین جوانان مبارز و انقلابی بحرین منجر خواهد شد که به میدان بیایند و حکومت را سرنگون کنند.

 

نماینده مجمع تقریب مذاهب با اشاره به بیانیه حاج قاسم سلیمانی بعد از دستور خلع تابعیت شیخ عیسی قاسم، گفت: حاج قاسم بدون هماهنگی با رهبری بیانیه ای نمی نویسد؛ لذا بیانیه حاح قاسم به نوعی عطف به فرمایشات چند سال قبل رهبر انقلاب بود که فرمودند «اگر ایران می خواست در مورد بحرین دخالت کند اکنون وضعیت بحرین اینگونه نبود» است.

 

حجت الاسلام ایمانی افزود: بیانیه حاح قاسم سلیمانی در این موضوع بسیار کارساز بود و باعث شد که وضع بدتر از اینها نشود.

 

وی با اشاره به اینکه عربستان سعودی از سال 86 به این طرف به نوعی تغییر رویه داده و موضع گیری های آنها کاملا متفاوت با قبل شده است، گفت: تا قبل از سال 86 یعنی قبل از پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه، عربستان به صورت پنهانی دشمنی می کرد اما از آن زمان به بعد علنی دارد با دشمنان اسلام همراهی می کند.

 

نماینده مجمع تقریب مذاهب با اشاره به اقدامات تکفیری ها علیه شیعه در جهان، تصريح کرد: حجم کتابهایی که از ابتدای انقلاب تاکنون تکفیری ها علیه شیعیان نوشتند به اندازه کل کتاب هایی است که از ابتدای تشکیل سقیفه علیه شیعه نوشته شده است.

 

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه عربستان سعودی اکنون دیگر علنی با اسرائیل همراهی می کند و در راستای منافع آنها حرکت می کنند، گفت: نیروهای عربستانی که در عراق و سوریه زحمی می شوند را در اسرائیل مداوا می کنند.

کد خبر 554418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha