نقش مبلغان در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی مستندسازی می شود

خبرگزاری شبستان:کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به منظور تعیین نقش مبلغین در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی در ماه مبارک رمضان مستند ویژه ای ساخته می شود.

سید جواد رامی، کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد، يکی از عوامل توفيق و کارآمدی تبليغ را پایبندی به ارزش ‏های اخلاقی و تطابق گفتار با کردار عنوان و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: امروزه حساسيت مردم نسبت به نوع و شکل عملکرد روحانيون در مقايسه با پيش از انقلاب، به مراتب بيشتر شده است.

 

وی با تاكيد بر اينكه مهم ‌ترين كار روحانيت تبليغ دین است، ظهار داشت: اهميت دوران طلبگی به زمان تبليغ دين بوده و بايد فعاليت ‌ها بيشتر و كار تبليغ را جدی بگيريم.

 

رامی، بر توجه داشتن به محتوای تبليغ تاكيد و عنوان کرد:‌ اينكه مبلغان از چه روش‌ ها و ابزاری برای تبليغ استفاده می ‌كنند بسيار مهم بوده و بايد در اين راستا به محتوای تبليغات خود توجه كنند تا خدشه ‌ای به دين وارد نشود.

 

کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد، با بيان برخی نکات تبليغی گفت: نيازسنجی و مخاطب شناسی، صحيح، مختصر و مستند بودن محتوای تبليغ را از مهم ترين خصوصيات يک تبليغ موفق است.

 

رامی در ادامه، گفت: به منظور انعکاس فعالیت ها و برنامه های مختلف روحانیون اعزامی، این اداره کل اقدام به تهیه مستندی با عنوان «سفیران ترویج فرهنگ اسلامی» خواهد کرد.

 

وی یادآور شد: این مستند که به منظور نقش مؤثر روحانیون در مناسبت ها، کیفیت تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی از ابتدای ماه رمضان تقریبا از بیشتر مناسبت ها و فعالیت های مبلغان شروع شده و تا پایان رمضان تهیه و تدوین می ‌شود.

 

کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برنامه هایی همچون جزء خوانی و حفظ قرآن، سخنرانی، مداحی، تشکیل حلقه های بصیرت، مراسم لیالی قدر، آئین عزاداری، و نیز مصاحبه هایی تهیه شده که در حال تدوین آن هستیم.

 

 

کد خبر 554543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha