ثبت نام ۳۰۰ نفر در دوره های قرآن و نهج البلاغه دانشگاه پیام نور

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فعالیت های قرآنی دانشگاه پیام نور گفت : ۳۰۰ نفر طی برگزاری نمایشگاه قرآن در دوره های علمی و کاربردی این دانشگاه در موضوعات قرآن و نهج البلاغه ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان ، ولی الله مهدوی فر ، رئیس اداره فعالیت های قرآنی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه بخش دانشگاهی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه شعار این دانشگاه آموزش برای همه ، همه جا و همه وقت است ، اظهارداشت : براساس این شعار و همچنین شعار امسال نمایشگاه ، به سوی فهم قرآن برای همه ، همه جا و همه وقت را شعار برنامه های خود در این دوره قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه به مدت 4 سال است که یک واحد درسی به نام حفظ جزء 30 قرآن برای دانشجویان کارشناسی و ارشد خود ارائه داده است ، گفت : این طرح آثار و برکات بسیاری در دانشگاه پیام نور داشته است و به نوعی اقدامی عملی در راستای انس دانجویان با قرآن است.

مهدوی فر با اشاره به برگزاری دوره های علمی و کاربردی این دانشگاه در موضوعات قرآن و نهج البلاغه افزود : در مدت برگزاری نمایشگاه 300 نفر برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کردند..

رئیس اداره فعالیت های قرآنی دانشگاه پیام نور اضافه کرد : بخش دانشگاهی در نمایشگاه قرآن باید ارائه راهکار به مردم کند تا بتوانند راحت تر و آسان تر با قرآن و معارف اسلامی انس پیدا کنند و به این منظور نیازمند هم افزایی و هم اندیشی هستیم.

* رشد فعالیت های بخش دانشگاهی در دوره 24 نمایشگاه

براساس این گزارش زهرا نقی زاده ، دبیر بخش دانشگاهی نیز در این مراسم با شاره به رشد فعالیت های این بخش نسبت به سال گذشته افزود : خوشبختانه امسال شاهد حضور دانشچویان و دانشگاهیان بیشتری برای بازدید از نمایشگاه بودیم.

وی با قدردانی از حضور دانشگاه ها و تلاش های شان در این دوره نمایشگاهی ، گزارشی از فعالیت های بخش جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن را ارئه کرد.

گفتنی است ، در پایان این مراسم از غرفه ها و دانشگاه های برتر در این بخش تقدیر شد.

کد خبر 554869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha