از رضایت به جهت بازدید و فروش بهتر تا گلایه از دور بودن و بعد مسافت

خبرگزاری شبستان: غرفه داران بخش رسانه های دیجیتال طی گفت و گوهایی نظرات و ارزیابی خود از برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان ، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24 خرداد تا 8 تیرماه در مصلی تهران برگزار شد، یکی از غرفه های پربازدید نمایشگاه ها بخش های عفاف و حجاب و رسانه های دیجیتال بود که امسال بنا بر تصمیم مسئولان برگزار کننده نمایشگاه در خارج از فضای شبستان اصلی مصلی برپا شده بود.

در این گزارش طی گفت و گوهایی با غرفه داران بخش رسانه های دیجیتال، ارزیابی آنان از برگزاری این دوره نمایشگاه و مقایسه آن با دوره های گذشته پرداخته ایم:

  • فروش بهتر در مقایسه با سال گذشته

مسعود حسینی ، مسئول فروش استودیوی بازیهای رایانه ای با اشاره به اینکه استقبال این بخش در مقایسه با استقبال کل نمایشگاه کمتر بود، اظهار داشت: متاسفانه برپایی این بخش در خارج از شبستان اصلی و همچنین عدم اطلاع رسانی مناسب و تبلیغات لازم در خصوص جانمایی بخش ها کمی از بازدیدهای بخش رسان دیجیتال کاست.

وی اضافه کرد: خوشبختانه فروش امسال از دوره های گدشته بویژه دوران برگزاری نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس بسیار بهتر بود.

  • یکپارچگی بخش های نمایشگاه کلید جذابیت

امیرحسین ضیایی، مسئول غرفه موسسه فرهنگی و آموزشی قرآن و تجوید میقات القرآن با اشاره به اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی این دوره نمایشگاه در خصوص جانمایی بخش ها بسیار ضعیف بود، اظهارداشت: فاصله برپایی غرفه رسانه های دیجیتال به نسبت کل نمایشگاه بسیار پایین بود .

وی با اشاره به اینکه یکپارچگی بخش های نمایشگاه موجب جذابیت بیشتر خواهد بود ، افزود : در مقایسه با آخرین دوره برگزاری نمایشگاه در مصلی تهران، فروش این دوره بسیار کمتر بود که معتقدم دلیل آن دوری و فاصله این بخش با دیگر بخش ها بود.

  • عدم وجود تهویه مناسب در بخش رسانه های دیجیتال

علیرضا رضایی، مسئول فروش انتشارات بانک نرم افزاری دانش پژوهان با اشاره به اینکه این بخش از تهویه مناسبی برخوردار نبود، افزود: فضای این بخش بسیار گرم بود که متاسفانه با انتقادهای بازدیدکنندگان مواجه شده بود.

وی با بیان اینکه بازدید نمایشگاه به نسبت دوران برگزاری نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس بسیار بهتر بود ، تصریح کرد : اگر رسانه های دیجیتال هم در شبستان اصلی برپا بود بسیار بهتر می بود.

  • فروش و بازدید از نمایشگاه سال قبل بهتر بود

محمد کارگر، مسئول غرفه شهر فرشته ها با اشاره به اینکه فرش و بازدید در این دوره نمایشگاه بسیار بهتر بود، گفت: البته فاصله بخش ها بسیار برای مردم آن هم باز زبان روزه در ماه رمضان بسیار سخت بود و بسیار راحت تمام بخش ها را می توانستند در شبستان اصلی جانمایی کنند.

  • بخش رسانه های دیجیتال باید کنار بخش نشر مکتوب باشد

فاطمه طالبان ، مسئول غرفه موسسه فرهنگی افرا با اشار به اینکه بازدید این دوره نمایشگاه بسیار کم بود و دلیل آن تبلیغات و اطلاع رسانی کم بود، گفت : فروش و بازدید البته به نسبت دوران برگزاری نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس بسیار بهتر بود .

وی با اشاره به اینکه باتوجه به تناسب دو بخش رسانه های دیجیتال و نشر مکتوب این دو بخش باید کنار هم باشد ، افزود: این دو بخش پربازدیدترین بخش های هرسال نمایشگاه است و هر دو فروش انجام می دهند و دوری این دو بخش برای مردم روزه دار بسیار سخت بود.

 

کد خبر 555100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha