انقلاب اسلامی ایران جز با مرگ اسرائیل آرام نمی‌گیرد

خبرگزاری شبستان: جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی ایران را سبب مرگ تدریجی استکبار در منطقه معرفی کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران جز با مرگ اسرائیل آرام نمی‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران پیش از خطبه‌های امروز( 11تیر) نماز جمعه رشت در مصلی بزرگ امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) این شهرستان ، حضور در راهپیمایی روز قدس را عبادتی ارزشمند دانست و گفت: فرمانبرداری از امام راحل و ولایت مداری از پیام‌های مهم حضور مردم در راهپیمایی روز قدس است.

 

 وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس میزان ولایت مداری خود را نزدیک به چهار دهه حفظ کرده‌اند، گفت: ایران از دو نعمت مهم ولایت و امت مقاوم برخوردار است.

 

جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران افزود: ولایت راهبری امت را بر عهده دارد و امت مقاوم هم اقتدار نظام را حفظ کرده است.

 

 وی خاطرنشان کرد: امام بدون امت اقتدار لازم را برای استقرار نظام و احیای دین اسلام نداشته و امت بدون امام هم حیات ندارد.

 

 حاجی صادقی اذعان داشت: اتصال امام راه شناس و امت وظیفه شناس مرگ تدریجی استکبار را رقم می‌زند.

 

 وی در ادامه صهیونیسم را اقلیتی فتنه گر از یهودیان دانست و گفت: کفر و عناد و نژادپرستی این فرقه را چنان نزول داد که خداوند مهر ذلت بر پیشانی آنان زد.

 

جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران اضافه کرد: همه فسادها و ظلم‌ها در جهان با واسطه یا بی واسطه به صهیونیست‌ها برمی‌گردد.

 

 وی دوران رژیم صهیونیستی از زمان شکل‌گیری تاکنون را به دو قسمت قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تقسیم کرد و گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دوران اوج قدرت و گردنکشی رژیم صهیونیستی بود که طی آن هزاران فلسطینی را آوره کرد و کشورهای عرب منطقه را به زیر سلطه کشاند.

 

 حاجی صادقی اعلام کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حمایت انقلاب از فلسطین، بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفت و انتفاضه‌ها آغاز شد.

 

 وی یادآور شد: با پیروی انقلاب اسلامی ایران حرکت‌های آزادی بخش در منطقه پی ریزی شد که حزب الله لبنان مهمترین آنهاست و توانست بارها رژیم اشغالگر قدس را شکست دهد.

 

جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران سنگ در دست مردم فلسطین را به موشک تبدیل کرد، گفت: رژیمی که تا دیروز شعار از نیل تا فرات سر می‌داد امروزه در حال دست و پا زدن برای بقا است.

 

 وی انقلاب اسلامی ایران را سبب مرگ تدریجی استکبار در منطقه معرفی کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران جز با مرگ اسرائیل آرام نمی‌گیرد.

 

حاجی صادقی، رژیم اشغالگر قدرس را رژیمی رو به احتضار دانست و اظهار کرد: این رژیم بیکار ننشسته و 60 موسسه تحقیقاتی برای ضربه زدن به انقلاب راه‌اندازی کرده است.

 

 وی ضربه زدن به ماهیت دینی انقلاب و از بین بردن روحیه جهادی و انقلابی را از حربه‌های دشمن برای از بین بردن عناصر ماندگاری انقلاب برشمرد و گفت: اسلام هراسی در غرب و راه اندازی گروه تروریستی داعش در این راستا از سوی استکبار انجام شده است.

 

 جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران با بیان اینکه روحیه انقلابی یک حرکت احساسی و هیجانی نیست، گفت: روحیه انقلابی ایستادگی روی اصول است و دشمن با طرح و اجرای پروژه نفوذ به دنبال کمرنگ کردن این روحیه است.

کد خبر 555471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha