شکوه حضور رودسری ها در روز قدس/تطهیر چهره آمریکا تفکر فتنه گران است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر برشمردن برخی جنایت های آمریکا در دوران کنونی تصریح کرد: این چهره جانی غیر قابل تطهیر بوده و تفکر تطهیر آن تفکر فتنه گرایان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، مردم ولایی و شهیدپرور رودسر امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس فریاد عدالت خواهی سر دادند.


مردم رودسر از همه نوع قشر و همه نوع صنفی با حضور در مسیرهای راهپیمایی روز قدس همنوا با مردم مظلوم فلسطین شده و خشم و انزجار خود را از جنایت های استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند.

 

پیر و جوان، زن و مرد همه آمده بودند که به جهانیان ثابت کنند ملت ایران همواره تابع ارزش های اسلامی و انقلابی و مطیع فرامین رهبری خود بوده و هیچگاه ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین را تنها نمی گذارد تا آزادی قدس شریف حاصل شود.

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی، امام جمعه رودسر در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان در جمع راهپیمایان روز قدس ماه رمضان را سرمایه زندگی دانست و گفت: برای جلوگیری از وسوسه های شیطانی باید به خداوند متعال پناه برده وتفکر ایمانی، زندگی خدامحوری و دوری از شرک را در راس اعمال خود قرار دهیم.


وی در ادامه با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکا این اقدام را جالب دانست و گفت: مردم بیگناه بسیاری بر اثر سیاست های تجاوزگرانه آمریکا ترور و کشته شدند.

 

حجت الاسلام دستجردی با برشمردن برخی جنایت های آمریکا در دوران کنونی تصریح کرد: این چهره جانی غیر قابل تطهیر بوده و تفکر تطهیر چهره آمریکا تفکر فتنه گرایان است.


وی ادامه داد: شهدا به ما آموختند که شاید در این جنگ نامتقارن تجهیزات آمریکا و غرب بیشتر باشد اما مردم مسلمان با روحیه جهادی و توکل بر خدا پیروز خواهند شد.

 

امام جمعه رودسر بر پایداری و استقامت در برابر استکبار جهانی تاکید کرد و اظهار داشت: روز قدس روز اسلام است و در این روز هرچه فریاد داریم باید بر سر استکبار بزنیم.


وی خواستار برخورد جدی قوه قضاییه با فساد اداری و رشوه خواری شد وادامه داد: رشوه خواری و فساد مالی موجب سقوط انسان ها می شود و به تعبیر امام امت باید از خروش امت بترسید.

 

حجت الاسلام دستجردی در ادامه با اشاره به عملیات اجرایی مصلای این شهرستان، کمک و همراهی مردم در تکمیل پروژه را مهم دانسته و خواستار همراهی و همیاری مردم شدند. 

 

 

کد خبر 555477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha