روز قدس در رشت/ حمایت از آرمان فلسطین تمامی ندارد

خبرگزاری شبستان: همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز قدس در رشت نیز با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گیلان امروز مانند دیگر نقاط کشور شاهد حضور مردمی بود که گرمای بیش از 30 درجه و شرجی بودن هوا نیز مانع از آن نشده بود که در راهپیمایی روز قدس شرکت نکنند.

 

روزه داران رشت از چهار محور حرکت خود را آغاز کردند و این رودهای خروشان خود را در میدان مصلی رشت به هم رساندند تا دریای خروش و حماسه مردم این دیار مانند گذشته حمایت بی چون چرای خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند.

 

 مردم رشت با سردادن شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائل اعلام کردند استکبار جهانی هرچه قدر هم دست چدنی خود را با لفافی از مخمل پنهان کند و ژست حقوق بشری بگیرد نمی‌تواند مردم ایران را فریب دهد.

 

حضور همه اقشار از جلوه‌های مهم راهپیمای روز قدس شهر رشت بود و گویی حمایت زا مظلوم چنان در خون و روح مردم شهر رشت ریشه دوانده که کودکان دست در دست پدران و مادران، دانشجو، ورزشکار و بازاری برای این امر مهم سر از پا نمی‌شناسند.

 

راهپیمایی روز قدس رشت علاوه بر نمایش جلوه‌ای از اتحاد مردم این شهرستان در حمایت از مظلومان فلسطین این پیام واضح و آشکار را به همراه داشت که تا پای جان با ظلم مبارزه خواهیم کرد.

 

 حضور پررنگ روحانیت و در راس آنها نماینده ولی فقیه در گیلان و همچنین نمایندگان مردم رشت در بین مردم حاضر در راهپیمایی روز قدس جلوه‌های دیگر این حماسه بود.

 

  در پایان این مراسم در میدان مصلی رشت مردم حاضر با سردادن ندای الله اکبر در پایان بندهای دهگانه قطع نامه روز قدس  بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر مهم تایید زند.

کد خبر 555479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha