نماز عید فطر در ۳۵۰ امامزاده مازندران اقامه می‌شود

خبرگزاری شبستان:مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی نماز عید سعید فطر در بیش از ۳۵۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: نمازگزاران و روزه دارانی که یک ماه مهمان خدابوده اند با حضور در اماکن متبرکه نمازفطر را اقامه می کنند.

 

حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز (13 تیر) با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: با اقامه نماز عید فطر طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان به کار خود پایان می دهد.
 
وی با بیان اینکه پس از طرح ضیافت الهی طرح تابستانه نشاط معنوی با قدرت دنبال می شود، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی و طرح نشاط معنوی از طرح های شاخص سازمان اوقاف هستند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی نماز عید سعید فطر در بیش از 350 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: نمازگزاران و روزه دارانی که یک ماه مهمان خداوند تبارک و تعالی بوده اند با حضور در اماکن متبرکه نماز پرفیض فطر را با شکوه و معنویت خاصی اقامه می کنند.
 
این مسئول با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان، تصریح کرد: روحانیون و مبلغان طرح ضیافت الهی در روز عید فطر در امامزادگان استان حضور دارند و آماده پاسخگویی به سوالات شرعی نمازگزاران هستند.
 
حجت الاسلام علیزاده عید سعید فطر را عید سپاسگذاری از یافتن حس تمالک نفس از درگاه الهی خواند و گفت: عید فطر، عید تحول انسانیت است.
 
کد خبر 556111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha