۱۰۱ اثر به پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی ارسال شد

خبرگزاری شبستان: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال ۱۰۱ اثر به پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی در بیرجند خبر داد و افزود: ارسال آثار هنوز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدعلی زمزم امروز (۱۴ تیر) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: خراسان جنوبی امسال میزبان پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی است.

 

وی با تاکید بر اینکه اینکه ارسال آثار هنرمندان همچنان تا روز جمعه ۱۸ تیرماه ادامه دارد، افزود:  تاکنون ۱۰۱ اثر از ۵۸ هنرمند از استانهای مختلف خراسان رضوی، جنوبی، تهران، کرمانشاه،‌آذربایجان غربی و ... به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی ارسال شده است.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به هنرمندان علاقمند به شرکت در این جشنواره توصیه کرد بعد از تکمیل اطلاعات لازم و فرم های مورد نیاز برای ثبت نام جشنواره در سایت فرهنگ و ارشاد، آنها را به صورت الکترونیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا بررسی شود.

 

وی تصریح کرد با اشاره به اینکه هنرمندان می‌توانند حداکثر ۸ اثر در هر رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، تصریح کرد: آثار ارسالی باید با فرمت jpg با وضوح ۳۰۰dpiو اندازه تقریبیcm۱۰×۱۵ باشد.

 

زمزم با بیان اینکه آثار ارسال شده برای جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی نباید در جشنواره دیگری ارائه شده باشد، گفت: آثار ارسالی در بخش نقاشیخط باید در ابعاد۱۰۰×۱۰۰ یا۷۰ ×۱۰۰ باشد.

 

به  گفته وی، اصل آثار پس از برگزاری اختتامیه جشنواره در بیرجند و معرفی برترین ها عودت داده می‌شود.

 

یادآور می شود، اعلام نتیجه اولیه انتخاب آثار ۲۵ تیرماه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ۱۸ مردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 556226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha