حادثه تروریستی چابهار بیانگرعمق کینه دشمنان از اسلام است

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به نقش مجالس عزاداری امام حسین(ع) در ارتقای بصیرت عمومی، گفت: اقدام تروریستی در چابهار بیانگر عمق کینه و دشمنی استکبار نسبت به اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) است.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، به خبرنگار شبستان گفت: اقدام تروریستی در چابهار نشان دهنده عمق کینه و دشمنی استکبار نسبت به اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) است.

 

وی، با تسلیت شهادت جمعی از عزاداران حسینی به دست گروهک دست نشانده استکبار، افزود: این جنایت از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی و توسط تعدادی افراد جاهل و فریب خورده اجرا شده‌ است.

 

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر ضرورت هوشیاری عموم مسلمانان نسبت به دسیسه های دشمنان، خاطرنشان کرد: در این حادثه که شیعه و سنی با هم به شهادت رسیدند نشانگر این بود که دشمنان با اهل‌بیت(ع) و اسلام مخالف هستند.

 

وی، با بیان ضرورت ارتقای بصیرت عموم مردم نسبت به دسیسه های فتنه گران و دشمنان، اذعان داشت: مجالس عزاداری و سوگواری هدفمند برای امام‌حسین(ع) در ماه محرم، بصیرت، آگاهی، مسئولیت آفرینی و آشنایی بیشتر مردم با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را افزایش می دهد.

 

حجت الاسلام میرعمادی بیان کرد: برگزاری مجالس عزاداری هدف‌ دار ملت بزرگ ایران اسلامی برای سیدالشهدا(ع) که موجب افزایش بصیرت و معرفت می‌شود، عامل اصلی کینه دشمنان اسلام و انجام اقدامات وحشیانه تروریستی در جامعه اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: دشمنان دین و اسلام به شدت با برگزاری مجالس عزاداری و سوگواری هدفمند برای امام‌حسین(ع) در ماه محرم مخالف هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 5564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha