ایجاد چهار کمیته قرآنی در همدان

دبیر شورای قرآنی استان همدان، از ایجاد چهار کمیته قرآنی ارزیابی و نظارت، آموزشی، پژوهشی و تبلیغی و ترویجی در شورای قرآنی همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، احمد رستنده، دبیر شورای قرآنی استان همدان، ظهر امروز(9 مرداد) در جلسه شورای قرآنی در سالن جلسات استانداری، گفت: چهار کمیته ارزیابی ونظارت، توسعه آموزشی قرآن، توسعه پژوهشی و تبلیغی و ترویجی در شورای قرانی همدان ایجاد شده است.


وی افزود: هر کمیته باید وظایف خود را به نحو احسن به انجام برسانند و تمامی امور بر عهده یک کمیته نباشد تا از این طریق بتوانیم وحدت و استمرار را در شورای قرانی این استان مشاهده کرد.


رستنده تصریح کرد: همه کمیته ها باید تا ( 15 مرداد ) سال جاری اعتبارات استانی و ملی خود را به دبیرخانه شورای قرآنی اعلام کنند.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان نیز در این مراسم گفت: تفسیر 10 دقیقه ای از قرآن و تلاوت یک جزء قرآن کریم همراه با پخش زنده از صدا و سیمای مرکز همدان درایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: همایش هیئت مذهبی قبا از ماه محرم و همایش فعالان قرآنی در روز 16 ماه مبارک رمضان با حضور 500 نفر از فعالان قرآنی در سالن شهدای استانداری برگزار می شود.


وی از برنامه های قرآنی در این ماه مبارک خبرداد و گفت: برنامه های آموزشی، ترویجی و ایجاد 101 موسسه و خانه های قرآنی در روستاهای استان همدان برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 55690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha