نمایشگاه « گل یاس، نشان افتخار» در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه « گل یاس، نشان افتخار» با محوریت عفاف و حجاب در استان خبر داد.

مژگان شریفی، مدیرکل  دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار  شبستان  گفت: نامگذاری‏۲۱ تیرماه به نام روز ملی عفاف و حجاب ‏به مناسبت شهادت معترضین به قانون کشف حجاب  در ۲۰ و ۲۱ تیرماه سال۱۳۱۴ در مسجد گوهرشاد صورت گرفته است.

 

وی حجاب را مایه تشخص و ارزش گذاری زن مسلمان دانست و افزود: عفت و حجاب متخص زنان نیست و تمام افراد جامعه را شامل می‌شود.

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه « گل یاس، نشان افتخار» با محوریت عفاف و حجاب در استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، کتاب، بروشور و نرم افزارهای آموزشی هنرهای تجسمی با مضمون عفاف و حجاب، چادر و ملزومات و پوشاک سنتی و اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

شریفی با بیان اینکه دومین نمایشگاه عفاف و حجاب در 54 غرفه برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه به مدت پنج روز از تاریخ 21 تا 25 تیرماه از ساعت 17 تا 22 در محل نمایشگاه‌های بین المللی بیرجند واقع در خیابان آیت‌الله غفاری برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

 

وی با تاکید بر اینکه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحكيم بنيان خانواده و ايجاد امنيت و سلامت جامعه دارد، بیان کرد: اشاعه و ترویج شعائر دینی و ارزش‌های اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی ـ ایرانی حجاب، تحکیم متعالی بنیان خانواده، جایگاه زن مسلمان و ارتقا سطح آگاهی افراد در خصوص حجاب از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

کد خبر 557056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha