از برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده تا نمایشگاه عفاف و حجاب در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: کمپین عفاف و حجاب با شعار «حجاب امن ترین پناهگاه من» همزمان با هفته عفاف و حجاب در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران استان راه اندازی می شود.

شکوفه یعقوبی مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اجرای ویژه برنامه های مختلفی در استان به مناسبت هفته حجاب و عفاف خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برگزاری این برنامه ها در راستای گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد به دست رضا خان در زمینه  کشف حجاب است.

 

وی ادامه داد: برنامه های هفته حجاب و عفاف با رویکرد دفاع از حریم خانواده برگزار می شود و در این هفته مسابقات فرهنگی در فضای مجازی برای خواهران بسیجی حوزه های مقاومت سراسر استان برگزار خواهد شد.

 

به گفته مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، دیدار بسیجیان با ائمه جماعت سراسر استان و همچنین برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این هفته به شمار می رود.

 

یعقوبی خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی با داشتن غرفه های متعدد مشاوره های مذهبی، غرفه نقاشی و ایستگاه سلامت برپا می شود.

 

این مسئول با بیان اینکه  به مناسبت این هفته نشست های تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در قالب حلقه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار می شود، گفت: اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر محورهای این نشست است.

 

وی یادآور شد: حضور نخبگان زن استان کرمانشاه در برنامه های تلویزیونی و همچنین راه اندازی کمپین عفاف و حجاب با شعار «حجاب امن ترین پناهگاه من» از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای طول این هفته است.

 

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از حضور بانوان بسیجی استان در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان خبر داد و گفت: در طول این هفته همچنین برگزیدگان مقالات برتر  با موضوع حجاب و عفاف تجلیل می شوند.

 

یعقوبی ابراز کرد: تبلیغات محیطی در سطح شهر و استان کرمانشاه نیز به مناسبت هفته عفاف و حجاب  و ترویج این فرهنگ ارزشمند صورت می گیرد.

 

کد خبر 557092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha