پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب

خبرگزاری شبستان:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب پیامی را صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی عفاف و حجاب پیامی را به شرح زیر صادر کرد.

 

به نام خدا  

تیرماه ۱۳۱۴ خاطره تاریخی ملت ما را منقوش به قیامی خونین در پاسداشت فرضیه ای از فرایض الهی نمود .روزی که زنان و مردان این سرزمین در لغوکشف حجاب الگوی حجاب و عفاف را با خون خود توشیح کردند، بی تردید قیام مسجد گوهرشاد ناظر بر اجماع عمومی مردم فهیم ما یک نظام ارزشی درباره سبک زندگی متناسب با آموزه های دین مبین اسلام در موضوع حجاب بود.

 

همان عنصری که امروز با توطئه های گوناگونان و از مسیر ایجاد جنگ نرم دشمنان وتهاجم وشبیخون فرهنگی دشمنان اسلام ،هدف تیرهای تبلیغاتی فرهنگ های ضددینی قرارداشته و همین امر نیز هر روز مسئولیت مارا به عنوان مسلمانان راستین در حفظ ارزش های اسلامی واز جمله حجاب و عفاف سنگین تر می سازد .

 

ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای خاطره شهدای قیام مسجد گوهرشاد وگرامی داشت این حماسه مردمی یک بار دیگر از منظر اتخاذ تدابیری فرهنگی با شهدای آن قیام پیمان می بندیم که از هیچ اقدام فردی واجتماعی در باب توسعه و ترویج فرهنگ حجاب وعفاف غفلت نورزیم و یقین داریم ایران آباد ، از رهگذر سلامت اخلاق و ارزش های دینی واجتماعی آن حاصل خواهد شد و حجاب و عفاف بخشی از این هنجارها و ارزش هاست که مقوم فرهنگ ماست .

 

روز ملی حجاب و عفاف به همراه همه زنان و مردان دیار مان پاس می داریم .

 

                                                        سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی

کد خبر 557300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha