۳۷۰ متخصص به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنند

خبرگزاری شبستان: مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران گفت: ۳۷۰ متخصص در حوزه درمان به افراد تحت پوشش این سازمان در استان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، محمد خورشیدی، مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران امروز (20 تیر) در دیدار مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی استان با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هفته تأمین اجتماعی فرصتی مناسب برای بیان گوشه ای از خدمات این سازمان برای مردم است.

 

وی یکی از مهم ترین فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی را بحث درمانی آن دانست و اظهار کرد: مسئله درمان پیشانی سازمان تأمین اجتماعی محسوب می شود و به خاطر گستردگی موضوع پزشکان زیادی با ما همکاری می کنند و قرار داد دارند.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران با بیان اینکه تمام تلاش خود را می کنیم تا بیشترین خدمات درمانی به مردم ارائه شود، افزود: متخصصان، پزشکان و مراکز درمانی با این سازمان قرارداد دارند و به افراد زیر پوشش تأمین اجتماعی خدمات ارائه می کنند.

 

این مسئول از فعالیت 5 بیمارستان تأمین اجتماعی در مازندران خبر داد و گفت: این سازمان در همه شهرستان ها از طریق مراکز درمانگاهی به افراد زیر پوشش خود خدمات درمانی ارائه می دهد.

 

خورشیدی با اعلام اینکه بیش از هزار آنژیوگرافی و جراحی قلب در بیمارستان ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرستان قائمشهر انجام شد، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا در هفته آینده اولین پیوند قرنیه در بیمارستان حکمت ساری انجام شود.

 

وی از اخذ مجوز (سی‌تی‌آنژیو) بخش درمان بیماری های قلبی بیمارستان ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرستان قائمشهر خبر داد و تصریح کرد: 2 هزار و 200 پرسنل در حوزه درمانی خدمت رسانی می کنند.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران با بیان اینکه 370 متخصص در حوزه درمان به افراد تحت پوشش این سازمان خدمات رسانی می کنند، افزود: فعالیت های درمانی تأمین اجتماعی به سمت فوق تخصصی شدن حرکت می کند و در این زمینه تلاش های فراوانی صورت گرفته است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه بعضی از بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی استان های همجوار برای درمان به مازندران سفر می کنند، گفت: مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان مازندران در بسیاری از موارد به افراد تحت پوشش خود خدمات فوق تخصصی ارائه می دهد.

کد خبر 557459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha