مسئولان زمینه رشد وپویایی فرهنگ حجاب وعفاف را فراهم نمایند

خبرگزاری شبستان: مرکز مقاومت بسیج سازمان اوقاف وامور خیریه با انتشار بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب، خواستار زمینه سازی رشد وپویایی فرهنگ حجاب وعفاف و اقدامی درخور نسبت به هجمه فرهنگی برهنگی شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه مرکز مقاومت بسیج این سازمان با انتشار بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب،حجاب را از ضروریات دین مبین اسلام و از اوامر صریح پروردگار در قرآن کریم دانست.

در این بیانیه خاطر نشان شده است:۲۱ تیرماه در تقویم کشور به نام روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده است و بی شک این موضوع بهانه ای برای پرداختن به مساله‌ مهم حجاب و عفت در جامعه اسلامی  تبیین ابعاد و نتایج ارزشمند آن برای حفاظت و صیانت از خانواده است.

این بیانیه متذکر شده است: قرآن کریم و قوانین متعالی آن و سنت رسول الله و اهل بیت عصمت وطهارت در حفظ حریم‌ها و رعایت عفت و حیا همه و همه برای آن است که ما جامعه ای پاک و منزه داشته باشیم تا زنان و مردان مسلمان در کنار یکدیگر بتوانند بنیان خانواده را مستحکم کنند.

مرکز مقاومت بسیج سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در بیانیه خود خواستار توجه جدی مسئولین به مقوله حجاب و عفاف در جامعه شده و تاکید نموده است: باید بدانیم که حجاب "نه” بزرگ انسان به فرهنگ برهنگی و استعمارغربی است که بر مدار سوء استفاده از زنان است .دشمن و استکبار جهانی دراین سالها جرأت تهاجم نظامی را نداشته اما آنچه را نتوانسته با جنگ و تهاجم نظامی بدست آورد تلاش می کند با اقدامات ضد فرهنگی خود در ترویج بی بند و باری و بی حجابی در جامعه اسلامی به دست آورد.

در این بیانیه تاکید شده است: بی شک یکی از رموز امنیت روانی و اجتماعی و استواری جامعه اسلامی، حفظ حریم ها و رعایت حدود الهی در روابط اجتماعی است . همان چیزی که در جامعه اسلامی و انقلابی ما به عفت و پاکدامنی تعبیر می شود .ما به عنوان منادیان حجاب و عفاف از مسئولین می خواهیم با عزمی جدی و اقدامی درخور نسبت به این هجمه فرهنگی لازم را مبذول داشته و با برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی زمینه رشد وپویایی فرهنگ حجاب وعفاف را فراهم نمایند .

کد خبر 557616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha