راهیابی ۱۵۱ اثر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به جشنواره رضوی

خبرگزاری شبستان:رابط چهاردهمین جشنواره رضوی درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، ۱۵۱ اثر را پس از داوری به چهاردهمین جشنواره رضوی راهی کرد.

فاطمه نظری رابط چهاردهمین جشنواره رضوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: 151 اثر با موضوع رضوی به مرحله کشوری راه یافت.

 

به گفته وی، این آثار در بخش‌های قصه گویی، معرفی شخصیت، نشریه نگاری، کاردستی، شعرسرایی، داستان نویسی، نقاشی و خوشنویسی می باشد که امسال نیز شاهد حضور پرشور اعضای مراکز ثابت و کتابخانه‌های سیار بودیم.

 

نظری همچنین خاطر نشان شد: از 532 اثر که تا پایان خرداد ماه به دبیر‌خانه استان ارسال شده بود پس از داوری در ستاد استانی به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان در چهاردهمینجشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه السلام) ارسال شد.

 

وی یادآور شد: تعمیق مفاهیم دینی و اسلامی و مفاهیم متانت و سخاوت که با تکیه بر شعار "شمس الشموس، خورشید و متانت و سخاوت "و معرفی سیره والای امام رضا (ع) در قالب فعالیت‌های مراکز با خلق آثار خلاق و زیبا از اهداف چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) را برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان برشمرد.

 

بر اساس این گزارش در بخش قصه گویی 4 اثر، معرفی شخصیت 5 اثر ،نشریه نگاری 22 اثر، ، کاردستی 24 اثر، شعر سرایی 8 اثر، داستان نویسی 24 اثر، نقاشی 38 اثر و خوشنویسی 26 اثر به دبیرخانه ستاد کشوری در تاریخ 5 تیرماه ارسال گردید.

 

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) همزمان با دهه کرامت مردادماه سال جاری درشهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

 

همچنین از برگزیدگان استانی در ایام دهه کرامت نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 557975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha