بهره گیری دستگاههای عضو ستاد دهه کرامت از ظرفیت های اطلاع رسانی ضروری است

خبرگزاری شبستان:مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مراسم گلباران حرم مطهر رضوی افزود: بهره گیری دستگاههای عضو ستاد دهه کرامت از ظرفیت های اطلاع رسانی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید سعید سرابی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی امروز(۲۳ تیر) در جلسه شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت در محل استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: برگزاری باشکوه مراسم گلباران در سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیه) و نیز حضرت رضا (علیه السلام) از مهمترین برنامه هایی است که با حضور پرشور کانون فرهنگی و هنری مساجد استان ،آستان قدس رضوی،شهرداری مشهد و دیگر نهادها برگزار می شود .

 

وی برهمکاری دستگاه ها در برگزاری باشکوه مراسم تاکید کرد و افزود: ضروری است دستگاه های عضو ستاد دهه کرامت استان از ظرفیت های تبلیغات و اطلاع رسانی که توسط شهرداری مشهد جهت اطلاع رسانی مهیا شده است بهره گیرند و این فعالیت ها را به استحضار مردم رسانند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی نیز با اشاره به برنامه‌های مختلفی که امسال همراه سیاست‌های راهبردی برای دهه کرامت در نظر گرفته شده است، گفت: ضروری است در هر دستگاه ستادی تحت عنوان دهه کرامت تشکیل دهد و نسبت به اعلام برنامه و فعالیت ها به دبیرخانه اقدام کند.

 

وی با اشاره به ۸ستاد ویژه شورای هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت استان ادامه داد : ضروری است ستاد های ویژه هرچه سریعتر تشکیل شود تا بتوان شاهد برگزاری برنامه ها و فعالیت های با کیفیت بود.

 

سرابی با اشاره به برگزاری جشنواره کاروان آفتاب از ۱۴تا ۲۴ مردادماه گفت : بخشی از این جشنواره در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، در فضایی مناسب در جوار بارگاه ملکوتی امام‌رضا(علیه‌السلام) برگزار خواهد شد.

کد خبر 558252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha