حجاب حفاظ مستحکمی در مقابل نگاه‌های ناپاک است

معاون فرماندار آمل با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست، گفت: حجاب و عفاف حفاظ مستحکمی در مقابل نگاه‌های ناپاک است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، سیدجعفر رسولی، معاون فرماندار آمل، امروز (10 مرداد) در نشست حجاب و عفاف این شهرستان گفت: حجاب و عفاف حفاظ مستحکمی در مقابل نگاه‌های ناپاک است.

 

وی اظهار کرد: حجاب همانند دژ مستحکمی است که انسان را در مقابل نامحرمان حفظ و حراست می‌کند.

 

معاون فرماندار آمل عنوان کرد: از سال گذشته دستورالعمل 18 گانه‌ رعایت عفاف برای دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارسال شده است.

 

رسولی افزود: در این دستورالعمل به عفاف مردان مانند عفاف زنان نیز توجه شده است همچنین مشروعیت و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد که حجاب در ایران رعایت نشود.

 

رسولی اظهارداشت: برای اجرای طرح عفاف و حجاب باید در دستگاه‌های اداری این طرح به عنوان نخستین مکان آغاز شده و به جامعه بسط داده شود.

 

معاون فرماندار آمل در توصیه‌ای به مدیران یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بر رعایت حریم عمومی در ادارات نظارت داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف از اهل بیت و معصومین به ما رسیده است و افتخار بسیار بزرگی برای ماست بنابراین بسیاری از دستگاه‌ها نیز باید خود را مقید به این طرح‌ها بدانند تا جامعه نیز در بحث حجاب حساس‌تر شود.

 

معاون فرماندار آمل با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست، گفت: مردان نیز با رعایت عفاف در جامعه حاضر شوند.

 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 55845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha