افتتاح افزون بر ۱۶۰ پروژه بهزیستی در استان اصفهان

خبرگزاری شبستان:معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح افزون بر ۱۶۰ پروژه همزمان با هفته بهزیستی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی اصغر شاهزیدی، معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در سفر به شهرستان نجف آباد اظهارداشت: امسال همزمان با هفته بهزیستی 160 پروژه عمرانی و خدماتی اداره بهزیستی استان اصفهان در سراسر این استان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها افزون بر 67 میلیارد ریال هزینه شده است که طرح های اشتغال زایی مددجویان از جمله این طرح ها است.

شاهزیدی ادامه داد: ایجاد شغل برای مددجویان از اهداف اداره کل بهزیستی استان اصفهان است که دوره های اموزشی و تسهیلات بانکی به مددجویان متقاضی شغل ارائه می شود.

وی ادامه داد: معلولیت به عنوان محدودیت نباید مطرح شود بلکه معلولان و سایر افراد مددجوی تحت پوشش بهزیستی توانایی ایجاد شغل و کار را بر اساس توانایی خود دارند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره همکاری خیرین در طرح های بهزیستی افزود: مشارکت خیرین در طرح های بهزیستی موجب ارائه خدمات بهتر به مددجویان شده زیرا با وجود محدودیت های دولت و بدون حمایت خیرین کارهای این سازمان تماما به نتیجه نمی رسد.

کد خبر 558560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha