ترور مردم رفتاری ضد بشری و ضد اسلامی است/ تفکیک کار بهزیستی و کمیته امداد

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ترور شخصیت ها و مردم رفتاری ضد بشری و ضد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به حملات تروریستی علیه ملت های مظلوم و ترور شخصیت ها، اظهارداشت: ترور شخصیت ها و مردم رفتاری ضد بشری و ضد اسلامی است که دشمنان ناجوانمردانه افرادی به شهادت می رسانند.

وی افزود: ترور افراد در سایه ظلم و ستم دولت های مستبکبر و فرقه های افراطی صورت می گیرد که این رفتار مغایر با حقق بشر و دستورات اسلام ناب است.

آیت الله طباطبایی نژاد به روز بهزیستی و خدمات این نهاد اشاره کرد و گفت: حمایت سازمان بهزیستی از افراد نیازمند اقدامی موثر و کارآمدی است که از افتخارات نظام خدمت به نیازمندان توسط دولت با مشارکت خیرین است.

وی افزود: آل سعود درآمدهای خود را برای خدمت به دشمنان اسلام بکار گرفته است که اقدامات تروریستی و ضد بشری آن ها عواقب بدی دارد که ثمره این عواقب به خود آن ها و مردم عربستان می رسد.

وی ادامه داد: خیرین همکاری خوبی با سازمان بهزیستی دارند که بدون کمک خیرین این سازمان قادر به تحقق تمامی اهداف و برنامه های خود نیست و برای گسترش خدمات به مددجویان نیازمند اعتبارات و کمک های مردمی بیشتری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه کمیته امداد نیز همانند بهزیستی کمک به مردم نیازمند را انجام می دهد، تصریح کرد: تفکیک کار بهزیستی و کمیته امداد لازم است تا اینکه بهزیستی فقط به افراد نیازمند معلول کمک کند و سایر نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد باشند.

وی همکاری مردم برای کمک به نیازمندان را خواستارشد و گفت: نباید همواره از دلت انتظار کمک به نیازمندان را داشته باشیم شاید دولت محدودیت مالی داشته باشد و نیاز به کمک خیرین باشد

کد خبر 558602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha