کسب رتبه سطح ۲ ارتقای سلامت اداری توسط کمیته امداد بوشهر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: این نهاد موفق شد در اولین دوره ارزیابی دستگاه های اجرایی استان موفق به کسب رتبه سطح ۲ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، احمد لطفی، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، امروز(۲۷ تیر)، در جمع خبرنگاران گفت: با انجام اولین دوره ارزیابی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۶  قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، این اداره کل موفق به کسب رتبه سطح ۲ در مجموع امتیازات شود.

 

وی اضافه کرد: شورای فنی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع اقدام به ارزیابی همه دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته پرداخت که کمیته امداد توانست با کسب امتیازات لازم به این عنوان دست یابد.

 

لطفی با اعلام این که این ارزیابی ها در سه سطح یک و ۲ و سه انجام شده است یادآور شد: شاخص های مورد بررسی در این پایش که توسط استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت وانجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان بوشهر انجام شد.

 

وی عنوان داشت: بر اساس اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان، ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، نظر سنجی از مراجعه کنندگان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع بوده است.

کد خبر 559098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha