هجدهمین جشنواره قرآنی  علمی جامعه القرآن الکریم برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: هجدهمین جشنواره قرآنی، علمی، هنری و ورزشی شعب آقایان جامعةالقرآن الکریم مردادماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، هجدهمین دوره جشنواره قرآنی، علمی، هنری و ورزشی شعب آقایان جامعةالقرآن الکریم سراسر کشور از ۱۱ تا ۱۴ مردادماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

این مسابقات که امسال براساس آئین‌نامه ابلاغ شده در سطح بین‌المللی و با حضور متسابقانی از دیگر کشورها انجام می‌گیرد در مراحل شهرستانی و استانی در موعد مقرر هفتم و ۱۴ اسفندماه ۹۴ برگزار شد و منتخبان استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند.

این مسابقات در دو مقطع سنی شکوفه‌‌ها (زیر ۱۶ سال) و بزرگسالان (بالای ۱۶) انجام می‌گیرد. در بخش شکوفه‌ها رشته‌های حفظ سه جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰ و قرائت نماز، ترتیل و اذان برگزار می‌شود.

همچنین متسابقان در مقطع سنی بزرگسالان در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل  و رشته‌های حفظ ۱۰ جزء ویژه مدیران، اساتید و کارکنان شعب و حفظ ۱۰جزء ویژه روشندلان، جانبازان و معلولان به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، مسابقات ورزشی شامل رشته‌های دارت، فوتبال دستی، تنیس و فوتسال در مقطع شکوفه‌ها و فوتسال، تیراندازی و طناب‌کشی برای بزرگسالان انجام می‌گیرد.

رشته‌های پژوهشی و هنری نیز در بخش‌های طرح آموزشی برتر، مقاله‌نویسی با موضوعات آسیب‌شناسی آئین‌نامه آموزشی مؤسسه، بایدها و نبایدهای طرح تخصصی حفظ یکساله، بهترین روش تثبیت محفوظات، بایدها و نبایدهای سبک زندگی یک فرد قرآنی و خاطره‌نویسی قرآنی و همچنین وبلاگ‌نویسی وطراحی پوستر انجام می‌گیرد.

یادآور می‌شود، این مسابقات که در سطح بین‌المللی انجام می‌گیرد به میزبانی شعب استان یزد انجام خواهد گرفت.

کد خبر 559249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha