سطح خدمات به زائران اربعین در ایلام باید ارتقا یابد

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی استان ایلام، گفت: در مراسم اربعین حسینی سال گذشته بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران برای زیارت عتبات عالیات تردد داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی استانداری این استان، دکتر حشمت‌الله عسگری در نشست کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی سال 95 اظهار کرد: سال گذشته خلأهایی در بحث اسکان و پذیرایی از زائران اربعین با توجه به حجم ورود خروج آنان از مرز بین‌المللی مهران وجود داشت که این نارسایی‌ها شناسایی و برطرف خواهد شد.

 

عسگری، افزود: اربعین و حرکت مردم به‌سوی عتبات عالیات در این ایام خاص یک حرکت ملی است و نیازمند همکاری و مشارکت حداکثری بخش‌های دولتی، غیردولتی، مردمی و خیرین است.

 

وی، ابراز کرد: باید برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار در پذیرایی و اسکان زائران صورت گیرد تا در این راستا با مدیریت چندگانه مواجه نشویم و به‌عنوان پشتیبان از موکب‌ها به‌صورت مناسب حمایت کنیم تا خدمات مطلوب و بسیار قابل قبولی به زائران ارائه دهند.

 

دکتر عسگری، گفت: به دنبال افزایش رضایت زائران اربعین حسینی هستیم و باید همه مسائل و مشکلات زائران در خصوص اسکان، پذیرایی و خدمات‌دهی در ایام خاص به‌ویژه در بازگشت زائران و در ساعت شب به‌صورت مطلوب و مناسب برطرف شود.

 

وی، خواستار شناسایی مسائل و مشکلات زائران حسینی در بحث اسکان و پذیرایی شد و گفت: در نشست آتی باید این مسائل دسته‌بندی و راهکار عملیاتی برای رفع آن‌ها برطرف شود.

 

در این نشست همچنین اعلام شد که از ظرفیت پشتیبانی استان‌های معین همدان، اصفهان و لرستان و سایر استان‌های کشور نیز استفاده شود.

 

در این نشست مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان ایلام نیز به تشریح شیوه‌نامه کمیته پشتیبانی اربعین سال 95 پرداخت و از اعضای جلسه خواست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص چگونگی اجرای آن به استانداری اعلام کنند.

کد خبر 559889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha