ارسال۶۲ اثر به دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی/ توجه به سیره رضوی در دهه کرامت

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی رضوی در (۱۸ مرداد) خبر داد و گفت: به دبیرخانه این جشنواره ۳۵ فیلم و ۲۷ فیلمنامه با موضوع سیره رضوی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر شورای هماهنگی دهه کرامت استان، امروز (30 تیر) در نخستین جلسه این شورا گفت: امام رضا (علیه السلام) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (سلام الله علیها) سرمایه های جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر متاسفانه از سوی اقلیتی محدود اسلام معرفی شده، اسلام خشونت است، افزود: باید برای معرفی دین اسلام به عنوان یک دین حکمت و منطقی تلاش شود.

 

تقویت روحیه کرامت اهداف تمامی برنامه های دهه کرامت

حجت الاسلام فضیلت با اشاره به برنامه های دهه کرامت، تصریح کرد: هدف تمامی برنامه های دهه کرامت باید تقویت روحیه کرامت باشد و در عمده برنامه ها بسترسازی برای تغییر رفتار از اموی و عباسی به سمت علوی و نبوی تلاش شود.

 

وی تاکید کرد: محتوای برنامه های دهه هم باید کرامتی باشد. کمیت چندان مهم نیست بلکه فعالیت ها به گونه ای باشد که کیفیت فدای کمیت نشود.

 

دبیر شورای هماهنگی دهه کرامت استان اظهارداشت: با مکاتبه با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، جمعه در دهه کرامت امامان به موضوع سیره رضوی بپردازند. سازمان تبلیغات اسلامی نیز به روحانیون خود اعلام کنند که به سیره رضوی بپردازند.

 

برگزاری اختتامیه جشنواره پویانمایی رضوی در ۱۸ مرداد

وی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی رضوی در (18 مرداد) خبر داد و گفت: به دبیرخانه این جشنواره 35 فیلم و 27 فیلمنامه با موضوع سیره رضوی ارسال شده است.

 

حجت الاسلام فضیلت خاطرنشان کرد: جشنواره انیمیشن رضوی با توجه به بالا بودن هزینه با سایر جشنواره ها متفاوت است و هنرمندان زیادی نمی توانند در این راستا گام بردارند.

 

وی از اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت استان خواست ضمن بازنگری در برنامه های خودريال به مناطق محروم و کیفیت برنامه ها توجه ویژه تری دشاته باشند. صداوسیمای مرکز گلستان نیز برنامه ها را به صورت خبری و تصویری پوشش دهد.

 

کد خبر 559940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha