مهلت شرکت در جشنواره بین‌ المللی کتابخوانی رضوی به پایان رسید

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه‌ های کهگیلویه و بویراحمد، مهلت شرکت در بخش الکترونیکی جشنواره بین ‌المللی کتابخوانی رضوی در این استان به پایان رسید.

زینب قربانی، مدیرکل کتابخانه‌ های کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره کتاب خوانی رضوی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) هم زمان با دهه کرامت، نهاد کتابخانه های عمومی کشور ششمین جشنواره کتاب خوانی رضوی را برگزار می کند.

 

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره و اظهار داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیرة پاک ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا (علیه السلام) و شناسایی، معرفی و گرامی داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.

 

قربانی، به عناوین کتاب های این مسابقه بزرگ فرهنگی اشاره و یادآور شد: کتاب دوست مهربان کبوترها؛ تألیف مجید محمدی، انتشارات بوستان کتاب (ویژه کودکان تا ۱۱ سال)، کتاب اعترافات غلامان؛ تألیف حمیدرضا شاه آبادی، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان تا ۱۷ سال) و کتاب امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام)؛ تألیف بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، (ویژه جوانان و بزرگ سالان) از جمله این کتاب هاست.
 

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه مهلت شرکت در بخش الکترونیکی جشنواره بین ‌المللی کتابخوانی امام رضا (علیه‌ السلام) تا 30 تیرماه جاری تمدیده شده بود، گفت: در تاریخ یاد شده مسابقه به صورت خودکار غیر فعال و عملا مسابقه به پایان رسید.

 

شایان ذکر است ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌ های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین ‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار و آئین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد و به برگزیدگان علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی اهداء خواهد شد.

کد خبر 560211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha