پایان مهلت ارسال آثار جشنواره پویانمایی رضوی/ ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید

خبرگزاری شبستان: دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به پایان رسیده است، گفت: ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام علی اصغرفضیلت، دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی افزود: باتوجه به کار تخصصی و فنی انیمیشن، تلاش شده با تنوع موضوعات مذهبی بستر برای تولید آثار افزایش یابد.

 

وی، تعدد موضوع در جشنواره را باعث تقویت رقابت دانست و تصریح کرد: جدای از ایجاد فرصت و تقویت رقابت جوانان، تنوع در موضوع سطح کیفی مسابقات را افزایش می دهد.

 

حجت الاسلام فضیلت هدف از برگزاری جشنواره پویانمایی با موضوعات مذهبی را اشاعه و ترویج فرهنگ نبوی، علوی و رضوی اعلام کرد و افزود: با این اقدام فعالیتهای هنری و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت گسترش می یابد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مسابقه فیلم کوتاه وفیلمنامه کوتاه انیمیشن را از بخشهای جشنواره پویانمایی دانست و تصریح کرد: برگزاری نشستهای تخصصی و کارگاههای آموزشی با حضور مهمانان و اساتید و برگزاری نمایش هنری از جمله برنامه های جنبی جشنواره به شمار می رود.

 

کد خبر 560422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha