دهه کرامت صرفا یک برنامه نمایشی نیست

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم الحسنی (ع) گفت: دهه کرامت یک برنامه نمایشی نیست که طی آن برنامه‌ها و جشن‌هایی برگزار شود بلکه هدف آن، تبیین و گسترش آموزه‌های رضوی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، عباس سلیمی در هفتمین نشست شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه کرامت سال 95 که امروز چهارم مردادماه در در تالار شیخ کلینی (ره) آستان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، گفت: جهان گرفتار آشوب ها و بلایای فراوانی است که بخشی از آن گریبان ما را نیز گرفته است.

 

وی افزود: قرآن علت العلل گرفتاری های بشر را دوری از یاد خدا، عمل نکردن به قرآن و محرومیت از انوار اهل بیت (ع) معرفی می کند.

 

معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خاطرنشان کرد: سخنان حضرات معصومین (ع) راه گشای بشریت و نجات بخش آنان از گرفتاری ها است.

 

وی اضافه کرد: دهه کرامت یک برنامه نمایشی نیست که طی آن صرفا مجموعه برنامه ها و جشن هایی برگزار شود بلکه هدف آن، تبیین و گسترش آموزه های رضوی و زندگانی حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) است.

 

سلیمی گفت: مجموعه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تلاش می کند تا در نخستین سال عضویت خود در ستاد بزرگداشت دهه کرامت به این مناسبت ویژه برنامه هایی را برگزار کند.

 

بنا بر این گزارش؛ در این نشست آیت الله محمد محمدی ری شهری؛ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امامزادگان همجوار و حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی؛ دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 560936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha