برنامه‌های دهه کرامت هر روز مردمی‌تر می‌شوند

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: بخش های مختلف مردمی جامعه حضور و نقش پررنگی در برنامه های دهه کرامت دارند و این نقش آفرینی هر روز برجسته تر می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی، در هفتمین نشست شورای هماهنگی دهه کرامت که امروز در تالار شیخ کلینی (ره) حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از تولیت معزز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و دست‌اندرکاران این مجموعه، گفت: فلسفه وجودی شورای هماهنگی دهه کرامت، مدیریت برنامه‌های این دهه همراه با مشارکت مردم است.

 

نقش‌آفرینی پررنگ پایگاه‌های مردمی در جشن‌های دهه کرامت

وی افزود: پایگاه‌های مختلف مردمی جامعه از جمله مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج، بقاع متبرکه و ... حضور و نقش موثر و پررنگی در برنامه‌های دهه کرامت دارند و این نقش آفرینی هر روز برجسته‌تر می‌شود.

 

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی آستان‌های مقدس رضوی، فاطمی، حسنی و احمدی، موجب برگزاری پربارتر و باشکوه تر برنامه‌های دهه کرامت می‌شود.

 

تولید محتوای مناسب؛ مکمل تلاش‌های دبیرخانه جشن‌های دهه کرامت

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی بزرگداشت جشن‌های مردمی دهه کرامت تلاش کرده با همدلی و همکاری بیش از ۳۰ مرکز و نهاد، هماهنگی و هم‌آوایی مناسبی برای پیشبرد اهدف این مقر را فراهم کند و نتیجه اینکه این حرکت هدفمند جمعی در جهت شبکه‌سازی، نهادسازی و بومی‌سازی است و آنچه این منظومه را تکمیل می‌کند، تولید و عرضه‌ی محتوای مناسب است که برای تامین آن از تولیت‌های محترم آستان‌های رضوی، فاطمی، احمدی و حسنی، استمداد می‌طلبیم.

 

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: شورای هماهنگی بزرگداشت جشن‌های مردمی دهه کرامت، الگوی موفق و زیبایی است برای سایر مناسبت‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کشور. این الگو نشان می‌دهد اگر دستگاه‌های فرهنگی با برنامه‌ریزی صحیح و هدف‌گذاری سنجیده و رعایت اصول کار جمعی به میدان بیایند، کارهای بزرگ و ارزشمند و ماندگاری را رقم می‌زنند. خصوصا اگر روح حاکم بر آن کار، معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشد.

کد خبر 561024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha