حمایت از کانون های ویژه مساجد بر اساس چهار رویکرد اصلی

خبرگزاری شبستان: سرپرست دفتر کانون های تخصصی و ویژه ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به نحوه حمایت از کانون های ویژه مساجد گفت: میزان حمایت از کانون های تخصصی و ویژه مساجد بر اساس چهار رویکرد اصلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست مدیر مسئولان کانون های تخصصی مساجد استان یزد امروز (5 مرداد) با حضور سرپرست دفتر کانون های تخصصی و ویژه ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  در یزد برگزار شد.

 

محسن یاراحمدی، سرپرست دفتر کانون های تخصصی و ویژه ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این نشست با اشاره به فعالیت کانون های ویژه در سطح کشور گفت: در کشور نزدیک به یک هزار و 500 کانون ویژه وجود دارد که می تواند ظرفیت مناسبی در راستای فعالیت های فرهنگی باشد.

 

وی افزود: اولویت کانون ها بایستی بر اساس چهار رویکرد پژوهش، آموزش، تبلیغی و تولیدی باشد که این قالب می تواند برای فعالیت های فرهنگی نیز تعریف شود.

 

سرپرست دفتر کانون های تخصصی و ویژه ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: در این راستا ما از کانون های تخصصی در خواست طرح کردیم که بیش از 800 طرح از سراسر کشور برای ما ارسال شد.

 

یاراحمدی بیان کرد: بازنگری شیوه نامه کانون های تخصصی از جمله وظایف دیگر ما است که تا بخشی نیز این امر پیش رفته است و گزارش آن را تا آخر مردادماه به ستاد عالی کانون های مساجد ارائه می کنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به کاهش بودجه ها ما سعی داریم تا به صورت هدفمند  بودجه ها را تخصیص دهیم و با توجه به برنامه ریزی ها قرار شد که کانون های تخصصی فعالیت ها را در قالب طرح ارائه کنند و بر اساس نظر کارشناسی نیز حمایت شوند.

 

سرپرست دفتر کانون های تخصصی و ویژه ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: ما به دلیل محدود بودن بودجه ممکن است که نتوانیم از طرح ها کامل حمایت کنیم اما سعی داریم تا از طرح های با محتوا نیز به خوبی حمایت کنیم.

 

کد خبر 561183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha