بررسی تقویت و توسعه مطالعات مهدویت

خبرگزاری شبستان: ششمین نشست هیئت امنای بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران با حضور تولیت این مسجد و حجت الاسلام پارسانیا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرگزازی شبستان به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بنیاد پژوهش و نشر این مسجد با هدف تثبیت، تقویت و توسعه مطالعات مهدویت ناب و تقویت زیرساخت های معرفتی و فرهنگی توسعه مسجد مقدس جمکران بیش از یکسال پیش تاسیس شد.

 

در این نشست هیئت امنای بنیاد ضمن طرح چالش ها و موانع، گزارش فعالیت یکساله موسسات این مجموعه از جمله پژوهشکده و انتشارات مسجد مقدس جمکران ارائه شد و در ادامه بازگشایی و استقلال کتابخانه تخصصی مورد بررسی و مشورت هیئت امنای بنیاد قرار گرفت.

 

همچنین، تاکید بر تقویت منابع مالی و انسانی پژوهشکده و تحکیم ارتباط با مراکز پژوهشی حوزه های علمیه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

استفاده از توانمندی های اساتید به طور افتخاری و خادمان پژوهشی و فراهم ساختن زمینه های حضور هدفمند برخی از استادان در فعالیت های جاری متناسب با اهداف بنیاد پژوهش و نشر، از دیگر مواردی بود که در ششمین نشست هیئت امنای بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد گزارش تکمیلی خدمات و فعالیت ها آماده و تقدیم مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری شود.

 

 

کد خبر 561217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha