چشم‌انداز طرح‌های اربعین حسینی در ایلام روشن است/ پروازهای خارجی در فرودگاه شهدای ایلام در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: با پیگیری‌های استاندار استان و حمایت‌های دولت محترم تدبیر و امید مرز هوایی استان ایلام به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، در جمع خبرنگاران این استان، اظهار کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های اربعین حسینی در استان در سال جاری به فرماندهی استاندار اجرا می‌شوند.

 

وی، افزود: سال گذشته برخی سازمان‌های و نهادها به‌منظور ارائه خدمات به‌صورت جزیره‌ای ورود پیداکرده بودند که با  پیگیری‌های انجام‌شده در استان و ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور، فرمانده میدان و مدیر اصلی عرصه برنامه‌های اربعین حسینی در استان، استاندار محترم ایلام است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: همه ارگان‌ها و نهادها در استان در زمینه برنامه‌ها و خدمات‌رسانی به زائران در اربعین حسینی باید زیر نظر استاندار فعالیت کنند و امسال به‌طورقطع این آمادگی در استان بیشتر از سال گذشته شده است و در سال گذشته نیز تمام مردم استان و مسئولان نقش مهمی در زمینه استقبال زا زوار داشتند.

 

کلانتری، ابراز کرد: در سال جاری برنامه ها و فعالیت‌های خوبی در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف انجام‌شده و در حال اقدام است و منابع خوبی نیز به استان از سوی هیئت دولت کمک شده که  بستر لازم برای پذیرایی و استقبال از زوار حسینی در ایلام و مرز مهران به‌خوبی فراهم شود.

 

وی، یادآور شد: چشم‌انداز اربعین حسینی در استان بسیار روشن است و یکی از دستاوردهای دوران دولت تدبیر و امید این است که امروز ایلام را با اربعین حسینی و مهران به‌عنوان شاهراه عتبات عالیات مطرح‌شده و امروز دنیا، ایلام را اربعین حسینی و مهران می‌شناسد و نقش محوری در این فعالیت‌ها با استاندار ایلام است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گفت: درگذشته دو بار مرز مجاز هوایی ایلام در دولت گذشته مطرح‌شده بود که به‌طور قاطع رد شده بود که با پیگیری‌های استاندار محترم ایلام  و تلاش‌های  صورت گرفته هم‌اکنون مرز مجاز هوایی تصویب‌شده  است.

 

کلانتری، ابراز کرد: هم‌اکنون تجهیزات لازم فراهم کرده شده که در فرودگاه شهدای ایلام که پروازهای ایلام به نجف اشرف، دبی و ترکیه انجام شود و در حال حاضر لوازم و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حال استقرار و نصب در فرودگاه شهدای ایلام است که انشا الله اولین پرواز خارجی با حضور خبرنگاران در این فرودگاه انجام خواهد شد.

 

کد خبر 561774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha