برنامه ریزی های ستاد ساماندهی اربعین امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اربعین شمال غرب کشور گفت: مسیر بصره تا نجف از سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته موکب امام رضا (ع) استان اردبیل دایر شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته ستاد اربعین امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار امین شریعتی، رئیس ستاد اربعین شمال غرب کشور امروز (7 مرداد) در جلسه شورای اداری در سالن اجلاس شهید باهنر استانداری گفت: استان اردبیل سال گذشته در کمترین مدت به ساماندهی موکب امام رضا (علیه السلام) استان در مسیر بصره تا نجف مستقر شد و جزو یکی از ممتازترین موکب های ارائه دهنده خدمات به عاشقان امام حسین (علیه السلام) بود.

 

وی با اشاره به اینکه هماهنگی نیروهای ارزشی استان در ایام اربعین بسیار ارزشمند و تاثیرگذار بود، تصریح کرد: نیروهای عراقی به ویژه مسئولان استان دیوانیه عراق که موکب استان اردبیل در این مسیر مستقر بود از حضور این موکب احساس رضایت داشتند.

 

سردار شریعتی با بیان این مطلب که سال گذشته فقط یک ماه فرصت جمع بندی موکب فراهم بود، خاطر نشان کرد: مسیر بصره تا نجف از سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته موکب امام رضا (ع) استان اردبیل دایر شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته ستاد اربعین امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود.

 

رئیس ستاد اربعین شمالغرب کشور با اعلام این مطلب که مسئولان اجرایی استان اردبیل مشارکت بسیار خوبی در ساماندهی نیروها برای اعزام به عراق انجام دادند، افزود: حماسه حسینی برای همیشه تاریخ در کشورمان زنده خواهد بود و عاشقان امام حسین (علیه السلام) در دفاع از حریم ولایت، اربعین حسینی را سرمنشا شعار «هل من ناصر ینصرنی» قرار خواهند داد.

کد خبر 561837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha