آغاز مرحله دوم داوری جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی

خبرگزاری شبستان: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مرحله دوم داوری از بین ۴۱ اثر رسیده به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدعلی زمزم امروز (۱۴ مرداد) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی همزمان با ایام دهه کرامت در استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه ۲۷۱ اثر از ۹۹ هنرمند کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی ارسال شده است، گفت: از این تعداد ۱۴۹ اثر در بخش نقاشیخط و ۱۲۲ اثر در بخش حروف نگاری است.

 

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بعد از انجام مرحله اول داوری توسط سه داور برجسته کشور «صداقت جباری، مسعود نجابتی و احمد آریامنش»، ۲۰ اثر در بخش حروف نگاری و ۲۱ اثر در بخش نقاشیخط توسط داوران انتخاب شد.

 

زمزم تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به روزهای برگزاری جشنواره، مرحله دوم داوری از بین این ۴۱ اثر از بین اصل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره انجام می شود.

 

وی افزود: اختتامیه این جشنواره به همراه تجلیل از نفرات برتر شرکت کننده در جشنواره، همزمان با 18 مردادماه با حضور مرادخوانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیرجند برگزار می شود.

کد خبر 562065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha