ارسال بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کشوری « روح خدا  »

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به آغاز مرحله داوری جشنواره کشوری « روح خدا» گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کشوری« روح خدا» ارسال شد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری « روح خدا» به میزبانی یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: مرحله داوری جشنواره کشوری« روح خدا» با حضور بیش از 2 هزار و 200 اثر در این دبیرخانه آغاز شد.

 

وی افزود: در این دوره از جشنواره که با استقبال شرکت کنندگان همراه شد بیش از یک هزار و 700 نفر در  مسابقه کتابخوانی شرکت کردند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: در بخش نقاشی 159 اثر، شعر 136 اثر، وبلاگ نویسی تعداد 97 اثر، مقاله نویسی تعداد 53 اثر، خوشنویسی 32 اثر، بخش ویزه 45 اثر و نشریات تجربی نیز هشت اثر به دبیرخانه این جشنواره در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ارسال شده است که مرحله داوری ان نیز با حضور اساتید برجسته آغاز شده است.

 

رستگاری بیان کرد: در سال گذشته تعداد 2 هزار و 22 اثر به این دبیرخانه ارسال شد که امسال نیز با رشد کمی و کیفی آثار همراه شده است.

 

وی گفت: این جشنواره کشوری با هدف تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، آشکارسازی ابعاد قیام 15 خرداد، شناسایی ابعاد مختلف انقلاب و دستاوردهای آن، تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در پایان بیان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره سی‌ام مرداد ماه جاری همزمان با روز جهانی مساجد در یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 562206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha