ارزش و منزلت خبرنگار تنها به روز خبرنگار معطوف نمی شود

خبرگزاری شبستان: رسالت خبرنگار آگاهی و هدایت جامعه بشری است و ارزش و منزلت خبرنگار تنها به روز خبرنگار معطوف نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار که نسخه ای از آن به دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان ارسال شده است؛ آورده است:  خبرنگاران باید در افزایش روحیه مطالبه گری در جامعه در راستای افزایش حس مسئولیت پذیری در استان و اینکه مردم در برابر اتفاقاتی که در اطراف خودشان می افتد عکس العمل نشان داده و خود را مسئول بدانند همت والا داشته باشند.

 


ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار؛ روز خبرنگار یادآور خدمات و زحمات انسان‌های شریف و فرهیخته‌ای است که در کسوت خبرنگاری و به مدد قلم‌های پاک و توانای خود به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دست گرفته و موجبات تهذیب، تعالی، پیشرفت و توسعه جامعه بشری را فراهم می‌آورند.

 


گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای عرصه خبر بویژه شهید صارمی؛ مجاهدت شهید صارمی در عرصه خبر رسانی و آگاهی بخشی به جامعه گواه ارزش های این حرفه الهی است که باید در پاسداشت آن اهمیت قائل بود.

 


خبرنگاری، حرفه ای مقدس و شرافتمندانه است؛ تلاش فعالان عرصه خبر که لحظه‌های زندگی خود را صرف انتشار اخباری می‌نمایند که جامعه به دانستن آن نیازمند است، قابل تقدیر و تمجید است و انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار که یادآور همت والای خبرنگار شهید محمود صارمی است؛ بیانگر ارزش و اهمیت این حرفه در جامعه می‌باشد که حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است و بس.

 

 

بیان دقیق و سریع واقعیت های جامعه از وظایف اصلی اصحاب رسانه است؛ رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است که می تواند عملکرد مسئولان را به مردم انتقال دهد و خواسته های مردم را به گوش مسئولان برساند و در جهت رشد جامعه حرکت کند.رسالت خبرنگار آگاهی و هدایت جامعه بشری است.

 


ارزش و منزلت خبرنگار تنها به روز خبرنگار معطوف نمی شود؛ امید است به فضل الهی و با یاری و کمک اهالی رسانه، شاهد پیشبرد شایسته اهداف و برنامه‌های دولت در استان کرمان و ایجاد فضایی پر نشاط و امید و همچنین توسعه و رونق اقتصادی در این خطه زرخیز باشیم.

 

کد خبر 563807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha