نشست فرهنگی خادمان اقامه نماز مسجد جمکران با محور مدافعان حرم

خبرگزاری شبستان: نشست فرهنگی خادمان اقامه نماز مسجد مقدس جمکران با محوریت مدافعان حرم با هدف ارتقاء کیفیت خدمت خدام، برگزار و از خانواده شهید ناجی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام حسین آبادی، مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران، از برگزاری نشست فرهنگی خادمhن اقامه نماز این مسجد ا محوریت مدافعان حرم خبر داد.


مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست فرهنگی، ارتقاء کیفیت خدمت از سوی خدام اقامه نماز این مسجد مقدس بوده است.


وی ادامه داد: با توجه به این که عده ای با ازخودگذشتگی به دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) می پردازند، به حق می توان گفت که سنگ تمام گذاشته اند و به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند.


حجت الاسلام حسین آبادی تأکید کرد: خادمان مسجد مقدس جمکران در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و باید از اعتقادات و حریم پاک زائران مسجد مقدس جمکران به بهترین شیوه دفاع کنند.


وی خاطرنشان کرد: در این نشست فرهنگی یکی از رزمندگان مدافع حرم با حضور در میان خدام اقامه نماز، به روایتگری از آخرین اتفاقات و تحولات جبهه جنگ با نیروهای تکفیری پرداخت.


مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران در پایان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهید ناجی و تکریم خانواده این شهید مدافع حرم و مداحی، از دیگر برنامه های این نشست فرهنگی بود.

کد خبر 563849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha