برنامه های ستاد احیای سیره رضوی و حضور خدّام در جنوب کرمان تشریح شد

خبرگزاری شبستان: قائم مقام و دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان ضمن اشاره به تاثیرات معنوی حضور خادمین امام هشتم در منطقه جنوب کرمان، برنامه های این ستاد را جهت حضور خدام در هفت شهرستان جنوبی تشریح کرد.

حسین مشایخی پیش از ظهر امروز (18 مرداد) ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه و امام رضا علیه السلام به خبرنگار شبستان گفت: حضور امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا در کشور ایران نعمت بزرگی محسوب می شود که باید جهت این موهبت الهی به درگاه ذات باری تعالی سجده شکر بجا آورد.

 

وی با بیان تاثیرات معنوی حضور خدام حرم امام رضا علیه السلام در جنوب کرمان، افزود: ستاد احیای سیره رضوی در منطقه جنوب کرمان در نظر دارد جهت استفاده هرچه بیشتر و بهتر افراد جامعه از وجود با برکت امام هشتم علیه السلام، خدام آن حضرت را به منطقه جنوب کرمان دعوت کرده که قطع یقین موجب برکت زیادی در این منطقه شود.

 

قائم مقام و دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان با اشاره به برنامه های این ستاد در دهه کرامت بیان داشت: در روز اول ( 21 مرداد) خداّم حرم رضوی به شهر اسماعیلی رفته و در میان استقبال مردمی حاظر می شوند و در ادامه با حضور در بارگاه امامزاده سلطان سید احمد  و جشن مردمی، غبارروبی و گلریزان این امامزاده برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های روز دوم در شهرستان جیرفت متمرکز است، گفت: استقبال مردمی، زیارت قبور شهداء، دیدار با امام جمعه و مسئولین محلی، عیادت از بیماران، مددجویان کمیته امداد و شرکت در نمازجمعه از جمله برنامه هایی است که در روز دوم ( 22 مرداد) در جیرفت برگزار می شود.

 

مشایخی عنوان کرد: دیدار از مرکز توانبخشی سبزواران، ایتام موسسه خیریه ثامن الائمه، مددجویان زندان، کارمندان کمیته امداد و شرکت در جشن مردمی واقع در مصلی جیرفت از دیگر برنامه هایی است که در روز سوم ( 23 مرداد) در این شهرستان برگزار می شود.

 

وی  اظهار داست: از جمله برنامه های روز چهارم ( 24 مرداد) می توان به حضور در زهکلوت و دیدار با مردم، خانواده های شهداء، امام جمعه و تعدادی از خانواده های محروم اشاره کرد و در ادامه با حضور در زندان کهنوج با مددجویان این اداره دیدار می کنند.

 

دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان تصریح کرد: در ادامه روز ( 24 مرداد) خدام حرم رضوی در شهر عنبرآباد حضور پیدا کرده و پس از استقبال مردمی و زیارت قبور شهداء با خانواده های شهداء و محرومین دیدار کرده و در همان شب نیز با حضور در نماز مغرب و عشاء واقع در مسجد امام رضا در جشن میلاد آن حضرت شرکت می کنند.

 

وی افزود: حضور در جشن میلاد امام رضا علیه السلام در علی آباد سازمان، روستای هادی آباد، جشن عروسی یکی از فعالین عرصه فرهنگ و شرکت در جشن اختتامیه واقع در باغ امام رضای روستای جهادآباد از دیگر برنامه های حضور خدام در روز آخر ( 24 مرداد) در منطقه جنوب کرمان است.

 

 

 

 

 

کد خبر 564092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha