آثار تولید شده در جشنواره رضوی اکران عمومی شود

خبرگزاری شبستان: نفر دوم پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی با بیان اینکه آثار تولید شده در جشنواره رضوی باید اکران عمومی شود، از میزبانی مسئولان استان خراسان جنوبی در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.

نصیر بشیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه سی ساله هستم و از استان تهران و در رشته نقاشیخط و حروف نگاری فعالیت می کنم، گفت: برای چهارمین مرتبه در جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی شرکت کرده ام.

 

وی با بیان اینکه پنجمین جشنواره خیلی خوب بوده و امید است سال آینده نیز به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شود، گفت: نباید جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی با شعر جابجا نشود، چراکه 5 سال است که این بخش در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و سابقه و تجربه خوبی این استان در این زمینه پیدا کرده است.

 

نفر دوم جشنواره نقاشیخط رضوی با بیان اینکه چون کارهایم قوی بود فکر می‌کردم که رتبه بیاورم، گفت: جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی تاکنون توانسته است قشر وسیعی از طراحان که عقبه مذهبی نداشته اند را بر سر سوژه‌های مذهبی گرد هم آورد و در بحث امام رضا (علیه السلام) درگیر کند که برکت بزرگی است.

 

بشیری با بیان اینکه با بیان اینکه آثار تولید شده در جشنواره رضوی باید اکران عمومی می داشت، گفت: امید است بتوانیم اکران داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: میزبانی خراسان جنوبی در برگزاری این بخش از جشنواره خیلی خوب بود که باید از مسئولان برگزاری تشکر کرد.

 

 

کد خبر 564295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha