فعالیت ۷۰۰ شعبه جامعه القرآن کریم در کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش خواهران و خردسالان جامعه القرآن کریم کشور از فعالیت ۷۰۰ شعبه جامعه القرآن کریم در کشور خبر داد و گفت: هشت هزار مربی در موسسه جامعه القرآن کریم کشور تربیت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، پروانه کمالی، مدیر کل آموزش خواهران و خردسالان جامعه القرآن کریم کشور امروز (20مرداد) در همایش تجلیل از حافظان کل قرآن کریم واحد خواهران موسسه جامعه القرآن کریم شیراز با معرفی فعالیت های جامعه القرآن کریم کشور گفت: این موسسه فرهنگی و آموزشی با هدف ترویج قرآن کریم و ارتباط عمیق تر و ماندگار تر نسل جوان جامعه با قرآن پایه گذاری شد.

 


وی از فعالیت 700 شعبه جامعه القرآن کریم در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در این شعبه ها خردسالان، برادران و خواهران با استفاده از جدید ترین، متنوع ترین و شاد ترین روش های آموزشی به حفظ قرآن کریم می پردازند و بیش از ده ها کتاب با روش اشاره نیز در این موسسه به رشته تحریر در آمده است.

 


کمالی با اشاره به تربیت هشت هزار مربی در موسسه جامعه القرآن کریم کشور، افزود: این مربیان سالانه چندین هزار خردسال و بزرگسال حافظ قرآن را به جامعه هدیه می دهند.

 


مدیر کل آموزش خواهران و خردسالان جامعه القرآن کریم کشور با اشاره به دیگر فعالیت های این موسسه یاد آور شد: بخش های دیگر نظیر: نشریه، توسعه و عمران، تحقیق و پژوهش، آمار، انفورماتیک و انتشارات نیز در این موسسه فعالیت دارند.

 


وی تاکید کرد: اگر همراهی خیرین و قرآن دوستان که در هر زمانی جهت پیشبرد اهداف قرآنی قدم برداشته اند نبود، این موسسه گسترش پیدا نمی کرد.

 


کمالی، گرایش ویژه موسسه جامعه القرآن کریم کشور را حفظ قرآن کریم در کلیه مقاطع سنی عنوان کرد و از حضور در محفل قرآنی و به خصوص حافظان کل خواهران شیراز ابراز خرسندی کرد.

 


خاطرنشان می شود؛ این محفل قرآنی که به مناسبت ایام دهه کرامت و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس و امور بانوان نهادها و دستگاه های اجرایی استان برگزار شده بود با تجلیل از حافظان کل و مربیان قرآن کریم واحد خواهران موسسه جامعه القرآن کریم شیراز همراه بود.

 

 

کد خبر 564864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha