برگزاری مسابقات دوستانه نیروهای مسلح ایران و عمان در آستانه دهه فجر انقلاب

جانشین دارالقرآن ارتش از برگزاری مسابقات دوستانه ایران و عمان با حضور برگزیدگان نیروهای مسلح دهم و یازدهم بهمن و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی آجا خبرداد.

مهدی میدانی، جانشین دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به برگزاری اردوهای آمادگی تمامی نیروهای آجا به خبرنگار شبستان گفت: این اردوها در آستانه سی امین دوره مسابقات کارکنان پایور و ظیفه و دانشجویان که 9 آذرماه تا 2 دی ماه برگزار می شود، به منظور آمادگی راه یافتگان به مرحله نهایی در حال برگزاری است.

وی با بیان این مطلب که در این مرحله از سی امین دوره مسابقات قرآن آجا 600 نفر شرکت کرده اند، ابرازکرد: این افراد برای کسب رتبه های برتر در رشته های حفظ 10، 20 و 30 جزء، قرائت تحقیقو ترتیل، اذان و مافهیم و ترجمه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

میدانی با اعلام راهیابی برگزیدگان این مسابقات به رقابت دوسالانه نیروهای مسلح در اردیبهشت سال 90 تصریح کرد: این مسابقات با حضور برگزیدگان مسابقات سراسری تمامی نیروها در بخش برادران به میزبانی نیروی انتظامی و در بخش خواهران به میزبانی وازرت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می شود.

جانشین دارالقرآن ارتش از برگزاری مسابقات دوستانه ارتش های ایران و عمان در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد و بیان کرد: این مسابقات با حضور برگزیدگان دور گذشته رقابت های دوسالانه نیروهای مسلح در رشته های حفظ 10، 20 30 جزء مصحف شریف دهم و یازدهم بهمن سال جاری به میزبانی ارتش برگزار می شود.

وی درباره نحوه قضاوت این رقابت ها عنوان کرد: این مسابقات با حضور هیئت داوران بین المللی از ایران همچون مستفیدف احمد ابوالقاسمی و حنیفی برای انتخاب نفرات برگزیده قضاوت می شود.

میدانی با بیان این مطلب که برگزاری دوره های آموزش تخصصی و عمومی قرآن نیز در کنار برگزاری مسابقات در اولویت کاری دارالقرآن آجا قرار دارد، یادآورشد: برگزاری دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و اجرای طرح "نور مبین" با استناد به کتاب 3 جلدی زبان آموزی از دیگر برنامه های کاری این دارالقرآن به شمار می رود.

پایان پیام/
 

کد خبر 5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha