ولایت پذیری یک از افتخارات اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: ما اعضای کانون فرهنگی و هنری مساجد به خود می بالیم از ولایت پذیری که در برابر مقام معظم رهبری داریم و آن را مورد توجه خود قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مجتبی میرزایی نسب، مدیرکل هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، شب گذشته (31 مرداد) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شده بود ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن 31 مرداد؛ روز جهانی مساجد، گفت: بزرگداشت روز جهانی مساجد بار مسئولیت همه ما و هنرمندان عضو کانون های فرهنگی و هنری را سنگین تر می کند که امید است این ادای دین به نحو احسن انجام شود.

 

وی  با اشاره به فعالیت های ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه در بخش هنری، افزود: از سال های گذشته سعی داشته تا از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه های هنری و طرح های هنری حمایت کرده و بستری فراهم شود تا اعضا به ویژه هنرمندان که با محور مسجد فعالیت می کنند را به جامعه هنر اسلامی معرفی کنیم.

 

میرزایی اظهارداشت: ما اعضای کانون فرهنگی و هنری مساجد به خود می بالیم از ولایت پذیری که در برابر مقام معظم رهبری داریم و آن را مورد توجه خود قرار داده ایم.

 

وی تصریح کرد:  امروز مقام معظم رهبری در بین ائمه جماعت استان تهران سخرانی داشته اند که از مسجد به عنوان پایگاه های فعالیت اجتماعی و هسته معاونت فرهنگی یاد کردند.

 

مدیرکل هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مقام معظم رهبری فرمودند امروز مساجد نظام جمهوری اسلامی ایران دارای تاریخ شنیدنی هستند که باید در قالب کتاب، مقالات مجله ای، عکس و کلیپ برای جوانان و نوجوانان تدوین شود.

 

کد خبر 567780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha