برای تبلیغ ولایت علوی باید از ابزار روز استفاده شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شبکه جهانی «ولایت» با اشاره به اینکه باید از همه ابزارهای مختلف روز برای تبلیغ ولایت علوی استفاده شود، گفت: دشمن می خواهد فرهنگ شیعه را از بین ببرند و از امکانات روز استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله سید محمد حسینی قزوینی، رئیس شبکه بین المللی «ولایت» عصر امروز (3شهریور) در جمع دبیران بنیاد غدیر استان فارس با اشاره به اینکه هر کسی لیاقت خدمت به امیرالمومنین علی (ع) را ندارند، گفت: توفیق خدمت را باید شکر کنیم.

 

وی با یادآوری این مطلب که دشمن نسبت به مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، توهین می کند، یادآور شد: وهابیت کثیف به سرکردگی دولت نامبارک عربستان نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) هجمه وارد می کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از یک هزار و 800 فرکانس ماهواره ای، بیش از 300 شبکه در اختیار وهابیون قرار دارد که هجمه علیه شیعه و جمهوری اسلامی پخش کنند، افزود: آنان نمی توانند با فوت، نور الهی را خاموش کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه در 50 سال اخیر سیل بازگشت شخصیت های علمی از وهابیت و سنی به شیعه گرویدند، افزود: 60 طلبه سنی به مذهب شیعه گرویدند که اکنون در حال تبلیغ شیعه هستند.

 

آیت الله حسینی قزوینی با یادآوری این مطلب که 46 روحانی اهل سنت از نجف تا کربلا اربعین را به عشق امیرالمومنین علی (علیه السلام)، پیاده روی کردند، اظهار داشت: غدیر فراز و نشیب های زیادی در تاریخ داشته اما با همه این احوال می بینیم که هر سال باشکوه تر از گذشته برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: هر کس با اخلاص از امیرالمومنین علی (علیه السلام) دفاع کند خداوند هم از او دفاع می کند و هر فردی که ذره ای آزاده باشد می داند حق با تشییع است.

 

رئیس شبکه جهانی «ولایت» با اشاره به اینکه باید از همه ابزارهای مختلف روز برای تبلیغ ولایت علوی استفاده شود، افزود: دشمن می خواهد فرهنگ شیعه را از بین ببرند و از امکانات روز استفاده می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه 150 میلیون نفر مخاطب برای شبکه ولایت وجود دارد، افزود: شبکه «ولایت» توانسته است فرهنگ علوی را به دنیا معرفی کند.

 

حسینی قزوینی با اشاره به اینکه ظلمی که به امیرالمومنین علی (علیه السلام) شده به هیچ کس نشده است، افزود: دلیل مظلومیت علی (علیه السلام)، نشناختن ایشان توسط مردم بود.

 

 

 

 

کد خبر 568765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha