اجرای برنامه یک شهید آبروی محله ما در قزوین

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اجرای برنامه یک شهید، آبروی محله‌ ما، گفت: این برنامه در منازل شهدا برگزار می ‌شود و پدر و مادر شهید خاطرات فرزندانشان را برای آنان بازگو می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، احسان ‌الله لنکرانی بیان کرد: برگزاری یادواره ‌های شهدا یکی از اساسی‌ ترین و پررونق ‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که بنیاد در برگزاری این یادواره‌ ها اهتمام ویژه دارد.

 

وی افزود: این یادواره‌ها با هماهنگی پایگاه‌ های بسیج، دهیاری ‌ها، بخشداری‌ ها و فرمانداری ‌ها در مناسبت ‌های مختلف در سطح استان قزوین برگزار می‌ شود.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: این یادواره‌ ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌ رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا می ‌شود.

 

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تلاش می‌ کند تا در برگزاری یادواره‌ ها از ایده‌ها و برنامه‌ های متنوع و جدیدی بهره بگیرد تا این مراسمات با جذابیت خاصی برگزار شود و در یادواره‌ های شهدا جوانان و نوجوانان حضور خوبی دارند که درصدد هستیم این حضور را با برنامه ‌های مختلف جذاب ‌تر کنیم تا افزایش چشمگیری یابد.

 

لنکرانی عنوان کرد: طی دولت تدبیر و امید، 956 مورد یادواره شهدا و یک هزار و 335 مراسم به مناسبت ‌های مختلف با موضوع ایثار و شهادت در سطح استان قزوین برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه یک شهید، آبروی محله‌ ما، گفت: این برنامه در منازل شهدا برگزار می ‌شود و پدر و مادر شهید میزبان مردم شهیدپرور هستند تا خاطرات فرزندانشان را برای آنان بازگو کنند.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تأکید کرد: یادواره‌های محلات با مشارکت شهرداری قزوین و همکاری پایگاه‌های بسیج برگزار می‌ شود و بیشتر یادواره ‌ها مردمی و خودجوش توسط شوراها و شهرداری‌ها در سطح استان قزوین انجام می‌ شود.

 

وی یادآور شد: علاوه بر برپایی یادواره‌ ها، دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر در دستور کار همکاران ستادهای برگزاری یادواره‌ ها است.

کد خبر 569463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha