تهاجم فرهنگی در کشور رو به افزایش است/کمبود برنامه‌های شاخص فرهنگی

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فیقه در استان به افزایش تهاجم فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: این در حالی است که طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های بزرگ فرهنگی در کشور و استان اصفهان بسیار کم است و باید به این مهم توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان شامگاه دوشنبه (8 شهریور) در یادواره یک‌هزار شهید کارمند استان اصفهان ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: مسئولان همواره باید رفتار و منش شهیدان رجایی و با هنر را الگوی خود قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه این دو شهید دربازه زمانی کم فعالیت خود در مقامات ارشد کشور کارهای بزرگ فرهنگی را انجام دادند، تصریح کرد: از جمله می‌توان به کمک به افراد فقیر بالای 60 سال اشاره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به افزایش تهاجم فرهنگی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: این در حالی است که طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های بزرگ فرهنگی در کشور و استان اصفهان بسیار کم است و باید به این مهم توجه شود.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر معضلات فرهنگی در جامعه دغدغه جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا است، اضافه کرد: ما در این زمینه با خانواده این عزیزان همراه و شریک غم آنها هستیم.

 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد  تصریح کرد: شهدا در طول عمر خود جز رضایت خدا دنبال هیچ چیز دیگری نبودند و ظاهر آن‌ها ظاهری ارزشمند و گواهی‌دهنده مسلمان بودن آن‌هاست؛ مومن کسی است که روی پای خود می‌ایستد و به کسی تکیه نمی‌کند که در قرآن به این موضوع تاکید شده است.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم درخت انقلاب را طوری آبیاری کردند که دشمن از دست ملت عصبانی شده و ترس زیادی از رشد جمهوری اسلامی دارد، افزود: پیشرفت ما پیشرفتی جهشی بوده و در تکنولوژی‌های نظامی در حد بالایی قرار داریم به طوری که مسئولان اذعان دارند همواره آماده برای مقابله با هر دشمنی را داریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اضافه کرد: همه بشریت و عالم برای پیدایش افراد صالح و شهدا پدید آمده است چراکه هیچ چیزی جز قدم برداشتن در راه خدا برای آن‌ها مطرح نیست؛ شهدا در کمال بزرگواری و انسانیت رشد پیدا کردند و آحاد مختلف جامعه را نیز رشد دادند.

کد خبر 570112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha