۳۰ کانون فرهنگی هنری در اجرای کلاس های طرح قرآنی «۱۴۵۰» مشارکت دارند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۳۰ کانون فرهنگی هنری با تشکیل ۴۱ کلاس در طرح قرآنی «۱۴۵۰» با محوریت سوره مبارکه «الحدید» مشارکت دارند.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: طرح قرآنی «1450» با محوریت روخوانی، روانخوانی، مقاهیم و حفظ سوره مبارکه «الحدید» به صورت سراسری با همکاری شبکه قرآن و سایر نهادهای قرآنی اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح برای استفاده از ظرفیت های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طراحی شده است، تصریح کرد: 41 کلاس در 30 کانون ویژه برادران و خواهران در استان اردبیل با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

 

سقا با تاکید بر اینکه تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان جهت پرداخت به امر حفظ آیات قرآن کریم به عنوان ارزش اسلامی از اهداف این طرح است، اظهار داشت: این طرح در 16 جلسه به صورت حضوری در کانون های مساجد با مشارکت مربیان قرآنی کانون اجرا می شود.

 

این مقام مسئول با بیان این مطلب که آزمون نهایی ویژه شرکت کنندگان برگزار خواهد شد، افزود: زمینه سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم از دیگر اهداف این طرح

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اعلام این مطلب که استقبال عمومی از این طرح که به صورت هر ساله اجرا می شود بسیار مناسب است، یادآور شد:‌ طرح ملی قرآنی «1450» با شعار قرآن کتاب زندگی در سراسر کشور اجرا می شود.

کد خبر 570260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha